Ik zoek een goedkoper router om mijn kakelmoden mee te delen en hij moet ook geshikt zijn voor ADSL
Kan iemand mij adviseren???
Kan iemand mij adviseren???
Verwijderd
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
Tja lijkt me wel veel geld, voor 50piek tik je vast ergens een 386 opde kop. Goed je moet even rommelen met de linux router disk, maar als je een beetje handig bent moet dat gaan. DHCP ipMASQ NAT en de hele zooi zit er ook bij. (NAT weeknie zeker, maar IPMASQ werkt uitstekend). Kortom heb je weinig geld en een beetje verstand van linux/tcpip: koop een 386. Heb je veel geld en geen zin in getweak met een linuxbak koop die rt314.Op dinsdag 21 november 2000 22:46 schreef afterburn het volgende:
RT314 is een router, switch, firewall, dhcp server, NAT capable alles in een solution die perfect werkt voor kabel en xDSL. Kost ca. $150 in de USA. Het kleinere broertje is de RT311 en die kan hetzelfde, excl. switch voor ca. $80
...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""
Verwijderd
9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS
Je moet zelf weten wat je koopt, het is jouw geld. Maar zo'n prefab router is echt niet stabieler dan linux op een 386. Linux is zeer stabiel en 386 is wel ongeveer het meest stabiele platform ooit gebouwd. Zelfs in het nieuwe space station gebruiken ze 386ers om dat ze erg betrouwbaar zijn.Op dinsdag 21 november 2000 23:15 schreef Mono het volgende:
Nee ik wil geen PC voor 50 piek want die zijn niet bedrijfs zeker.
Die router lijkt mij wel wat maar,
Waar kan ik deze kopen????
Verwijderd
is het ook, maar 't kan ook met een PC.Op donderdag 23 november 2000 07:18 schreef arnoudo het volgende:
Kan wel zijn dat ze duurder zijn, maar sommigen onder ons willen graag een klein apparaat dat weinig tot geen geluid maakt en wat dan ook nog 24uur per dag aan kan staan zonder veel stroom te vragen. Nou, dan is zo'n routertje een mooie oplossing.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd