Toon posts:

Windows Updates Bewaren voor Herinstall

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeiedag,

Een simpele vraag, lijkt mij.

Ik ben van plan om me windows xp pro te herinstalleren. Opnieuw beginnen met een schone schijf.

De updates die windows automatisch download en de updates die ik via Windows Update download; zijn deze gewoon te bewaren, zodat ik ze later terug kan zette in me nieuwe install? en zo ja, hoe en waar? En is dit wel aan te raden?

Een ander vraagje, nu is gebleken dat Service Pack 1 je besturings-systeem vertraagd. Is het dan nog echt aan te raden om deze te installeren?

Bij voorbaat dank.

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Windows Operated Systems - FAQ - *nieuw*

en kijk eens onder de Howto's, hier staat wat jij bedoeld :)

De keuze is voor jou wat betreft SP1 voor XP, je mist dan wel een stuk veiligheid etc.

suc6 :)

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-09 23:19
ik denk dat hij eerder bedoelt de updates die na sp1 zijn gekomen

je zou in windows update kunnen kijken in welk KB artikel de fixes zijn gepubliceerd. Vervolgens kan je in de ms knowledge base zoeken op dit nummer, de meesten zijn dan vervolgens te downloaden.

KB search

Mijn fotografie en videografie

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 22:24

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Kan middels de "Windows Update Catalog" functie. Dan kun je de update downloaden zonder ze meteen te installeren. Echter voert hij dan dan geen check uit om te kijken wat er relevant is voor jouw machine, daarvoor zul je dan de "Windows Update" moeten gebruiken. Daar kijken, en met de Catalog-functie downloaden en installeren. Meer info over de "Windows Update Catalog" functie staat op bv deze link: http://www.theeldergeek.com/windows_update_catalog.htm

This footer is intentionally left blank

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ThaRups schreef op 28 februari 2003 @ 13:19:
Als dat niet werkt, kun je gewoon naar windowsupdate.microsoft.com gaan en achter de default.asp dit zetten:
code:
1
?corporate=true
Dus bv http://v4.windowsupdate.m...efault.asp?corporate=true

Dat bedoel je? :?

🌞🍃