Toon posts:

Speakerstands voor Inspire 5500 sattelite's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte tweakers,

Zijn er onder u nog tweakers met een Inspire speakersetje, en die toevallig ook nog met een passend speakerstand?

Na een korte zoektocht naar passende speakerstands voor mijn speakers door Middelburg stad kwam ik tot de conclusie dat ik misschien beter ff de digitale snelweg kan vragen om tips en hints. Na gegoogled te hebben kwam ik erachter dat ik ook gewoon op de creative website kon kijken |:(. Nu nog een hollandse winkel die ze verkoopt, en zoals gewoonlijk dus ff in de pricewatch duiken naar een goeie shop. :? maar helaas zonder creative speakerstands gevonden te hebben verlaat ik de pricewatch en ga ik direct door naar GoT, waar misschien medetweakers met hetzelfde probleem kampen..... of niet.

Iemand een idee waar ik deze speakerstands vandaan kan toveren? Anders ga ik ze denk ik bij creative zelf bestellen, de on-line shop van creative dan.

gegroet,

geitenoog

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Volgens mij is creative idd de enige die ze verkoopt tot nu toe,

ik heb er toen ook naar gezocht, maar andere winkels heb ik tot nu toe ook nog niet kunnen vinden,

maar als je gaat bestellen wil ik er nog wel eens over denken om mee te bestellen :)