Toon posts:

SBLive! Value & FPS2000?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil komend weekend op de hcc een fps2000 kopen van Creative.
Heeft iemand ervaring met deze speakerset omdat ik twijfel of hij wel op mijn SBLive!1024 Value past, ik bedoel dan de uitgang, gaat deze dan in de digital out ofzo of heb je hier een speciaal stekkertje voor nodig?

Die speakers zien er zo goed uit...:9
Misschien hele domme vraag hoor...maar dat merk ik wel aan jullie reacties :?
Alvast bedankt,
Mummie

Verwijderd

ik heb de fps 2000 ook ik heb een soundblaster 16 en het werkt wel aleen met 2 maar vrijdag haal ik de soundblaser oh en jij ja jij kan met 4 boxen kopen er komt super geluid uit

Verwijderd

Stekkertje zit bij de speakerset...
Ik heb zelf de DTT2500, maar een vriend heeft de FPS2000.
Ik vind hem een zeer goed geluid geven en raad hem absoluut aan.
Je kunt erop wachten tot er hier mensen beweren dat het rommel is, maar dat is het echt nIEt..
Klinkt prima, lekkere subwoofer.. Kortom: prima spul.. (er is al wel een opvolger uit van de FPS2000, moet je maar even kijken bij Creative voor de specs)..

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dus analoog kan ook gewoon.
Ziet er erg gelikt uit, zwart, dat setje, kost wat maar dan heb je ook wat.

Verwijderd

Yep...
Ikzelf ga helemaal uit de pet van mijn DTT2500 (zit bv. een xtra centerspeaker bij en hij is AC3), maar ook de FPS2000 is perfect.. en goedkoper........ en errug mooi..

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 november 2000 21:26 schreef mistered het volgende:
Je kunt erop wachten tot er hier mensen beweren dat het rommel is, maar dat is het echt nIEt..
Met zulke rommel kan ik wel tevreden zijn :) ja, wat voor stekkertje is dat dan? Een normale die ik nu ook heb of met van die pinnetjes?

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:21

JT

VETAK y0

sorry hoor, maar voor die prijs mag de bas wel ff een stuk lager komen ! Kijk ook is naar de Altec Lansing ACS 56

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

L!ve en de 2000 van cambridge? Lekker setje.... goed geluid.... kep zelf de 2500. Heeeeeeerlijk veel bass.... (ook de 2000; heeft alleen een center-speaker minder en niet zo'n fraai kassie met knoppies voor volume, bass e.d.). zoveel bas zelfs dat je bij het spelen van (bv) UT de explosies kunt voelen (nja... het geluid van die subwoofer dus). Onder normale omstandigheden heb ik de bas een stuk lager staan.... je moet toch wat als je achter je bureau wegdreunt!!. Maar lekker strak geluid die combinatie.... (vind ik tenminste)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:21

JT

VETAK y0

Veel bas is wat anders dan lage bas...iets dat veel mensen niet begrijpen... |:(

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Pagina: 1