Ik heb een aansluiting van surfnet, 100 mbit, maar af en toe lijkt het of mijn internetverbinding gewoon wegvalt. Ik heb 2 computers op mijn aansluiting hangen via een linksys (EZXS55W) switch. Op 1 bak staat Win XP de andere Win98. Als de verbinding op de 1 traag is, issie dat op de andere ook.
Nu heb ik het getest met gewoon 1 computer op mijn aansluiting (zonder switch dus) zelfde probleem. Het vreemde is dat mijn up en download via p2p (dc++) wel gewoon doorgaat (ook veel tragre dan normaal, maar nog wel 100k/s). maar een resultaatje van speedtest gaf dit:
Het rare is dat alleen ik er last van schijn te hebben, tenminste van de mensen van ons netwerk die ik ken, die zitten echter allemaal in een andere ip subgroep (dus xxx.xx2.xxx ipv xxx.xx1.xxx).
Ik heb IE zo goed en kwaad als het ging al opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds heb ik er last van. Soms gaat het een dag goed en soms zit ik om de 5 minuten te klooien met hoge pings en geen download.
Heeft iemand enige ahnung waar het misschien aan zou kunnen liggen? ik weet het iig niet meer
.
Nu heb ik het getest met gewoon 1 computer op mijn aansluiting (zonder switch dus) zelfde probleem. Het vreemde is dat mijn up en download via p2p (dc++) wel gewoon doorgaat (ook veel tragre dan normaal, maar nog wel 100k/s). maar een resultaatje van speedtest gaf dit:
Soms is het nog veel erger, een download van 5 kb/s of minder. Verder schieten mijn pings als ik online medal of honor speel van 15 (normaal) naar 600+ zonder enig aanwijsbare reden. Op beide bakken draait overigens IE6.0.Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sun Apr 20 2003 om 15:57:14 UTC+0200)
Download : 60.7 KByte/sec
Upload : 771.1 KByte/sec
Connection : 1,674.0 Conn/min
Ping test Nederland : 5.0 ms
Het rare is dat alleen ik er last van schijn te hebben, tenminste van de mensen van ons netwerk die ik ken, die zitten echter allemaal in een andere ip subgroep (dus xxx.xx2.xxx ipv xxx.xx1.xxx).
Ik heb IE zo goed en kwaad als het ging al opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds heb ik er last van. Soms gaat het een dag goed en soms zit ik om de 5 minuten te klooien met hoge pings en geen download.
Heeft iemand enige ahnung waar het misschien aan zou kunnen liggen? ik weet het iig niet meer
One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?