Toon posts:

Nokia 'Namen' in 'Nieuw Bericht' veranderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb even een kort vraagje over een Nokia 6510 die ik al een tijdje heb. Hij doet het perfect maar er is 1 ding waar ik me toch een beetje aan erger:
Als de telefoon gewoon aan is en je het logo van je operator ziet (het scherm waar ie 99% van de tijd op staat), dan zie je links onderin 'Menu' staan en als je op de knop daaronder drukt, kom je in het menu (duh ;))
Rechts onderin zie je 'Namen' staan, als je daar op drukt, kom je in het namen menu terecht.

Mijn vraag: kun je dit 'Namen' knopje ook veranderen in bijv. 'Nieuw Bericht', dus als ik op het knopje rechts onderin druk, een nieuw sms bericht kan gaan typen?

Het is namelijk zo dat ik veel vaker een nieuw sms bericht typ, dan dat ik in dat namen menu zit te kijken.
Ik heb hiervoor een Siemens S35 gehad, en daar kon je de rechter knop gewoon andere functies geven, zodat je snel vanuit het hoofdmenu ergens heen kon.
Kan dit met Nokai ook?

Alvast bedankt

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Nee dit kan niet, of je moet ergens gehackte firmware vinden ofzo :)

[ Voor 3% gewijzigd door sdomburg op 20-04-2003 16:05 ]

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Oeh dat zou wel ideaal zijn inderdaad, ik heb zelf ook deze telefoon en zou zelf wel wat willen veranderen aan de knopjes :P Voor mijn part gebruik ik de rode knop (rechts, tweede van boven) om een SMS te starten op het moment dat ik em indruk in het normale scherm zeg maar (lekker vaag :P)

Mother, will they like this song?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
TheLunatic schreef op 20 April 2003 @ 16:08:
Oeh dat zou wel ideaal zijn inderdaad, ik heb zelf ook deze telefoon en zou zelf wel wat willen veranderen aan de knopjes :P Voor mijn part gebruik ik de rode knop (rechts, tweede van boven) om een SMS te starten op het moment dat ik em indruk in het normale scherm zeg maar (lekker vaag :P)
De ophang toets zeg maar ;)

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, das wel zeer jammer.
Er is dus ook geen snellere manier om een nieuw sms bericht te typen dan de standaard manier? (Misschien de 1 toets of 2 toets lang indrukken ofzo)?

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

zou idd fijn zijn, snelste manier is nu helaas, 'menu - 1 - 1'

...gamen blijft leuk...

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

In de nieuwe Nokia's met vierrichtingentoets is het wel mogelijk met één toets een nieuw bericht te schrijven, de toets naar links.
Siemens en (Sony) Ericsson hebben wat dat betreft een ruimere definitie van het begrip 'sneltoets'. Bij Nokia kun je de cijfertoetsen alleen aan een telefoonnummer toewijzen, bij Siemens ook aan een menu-item. Ik had bijvoorbeeld altijd de infraroodfunctie onder de 9 bij mijn Siemens. Met de steeds uitgebreider wordende menu's bij Nokia is het inmiddels menu 11.
De oplossing van (Sony) Ericsson vind ik nog altijd het beste: een heel tabblad of menu om zelf samen te stellen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1