Toon posts:

wit beeld bij windows update win 98

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik naar de windosupdate site ga krijg ik een wit scherm te zien onder in het beeld zie ik wel dat de pagina gereed is.
ps ik heb net win 98 opnieuw op mn comp gezet. ik denk zelf dat het met de instellingen van mn internet exploter te maken heeft? normaal gesproken moet ik toch een schermpje zien met de vraag of de software installeren van microsoft en miscrosoft altijd accepteren blabla
dat schermpje krijg ik dus niet te zien.

Verwijderd

Dit topic hoort in Software Algemeen omdat het met Internet Explorer te maken heeft. Ik zal even een move aanvragen.

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Misschien heeft het te maken met de beveiligingsinstellingen van IE. Probeer die eens op low te zetten.

Verwijderd

Topicstarter
had ik al geprobeerd adelaar.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 15:59 ]

• Joto
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:31
Controlleer je datum instelling eens.

1+1+1 = 1

Verwijderd

Topicstarter
het is ook vreemd als ik gewoon op windows update druk bij het start menu gaat explorer naar C:\WINDOWS\WEB\WUM.HTM en krijg ik te zien:

Dank u voor uw belangstelling voor Windows Update.

Probeer Windows® Update - de uitbreiding van Windows op het Web. Als u een bezoekje brengt aan de website van Windows Update, kunt u . . .
De computer bijwerken met de nieuwste voorzieningen en upgrades voor het besturingssysteem.
Het uzelf gemakkelijk maken met de automatische updates die makkelijk zijn te gebruiken.
Geïnformeerd blijven door gemakkelijk de antwoorden te vinden op uw vragen.

U hebt slechts Internet Explorer en een verbinding met het Internet nodig om gebruik te maken van Windows Update.
Verbinding maken met het Internet.
Klik op de bovenstaande zin om de wizard Internet-verbinding te starten als u nog niet eerder een verbinding met het Internet hebt gehad. Deze wizard helpt u bij het verkrijgen van toegang tot het Internet. Nadat u een verbinding hebt met het Internet kunt u direct naar de website van Windows Update gaan door te klikken op Windows Update in het menu Start. Als u al een verbinding hebt met het Internet kunt u gelijk naar Windows Update door te klikken op Windows Update in het menu Start. U komt dan direct bij de website van Windows Update.

Ik wil Windows Update een andere keer proberen.
Als u op het kruisje rechtsboven klikt, dan wordt het venster van de browser gesloten. U kunt op elk moment een verbinding maken met het Internet en naar Windows Update gaan door het volgende te doen:

Ga naar het menu Start.
Selecteer Programma's. Selecteer Internet Explorer en klik vervolgens op Wizard Internet-verbinding.
De wizard Internet-verbinding helpt u met het selecteren van een Internet-aanbieder (ISP) of maakt een verbinding met het Local Area Network (LAN).
Als u verbinding hebt met het Internet, selecteer dan Windows Update van het menu Start. De Internet Explorer brengt u dan naar de website van Windows Update.

Ik wil Windows Update van het menu Start verwijderen.
Als u op het kruisje rechtsboven klikt, dan wordt het venster van de browser gesloten. Volg de volgende stappen om Windows Update uit het menu Start te verwijderen:

Ga naar het menu Start.
Selecteer Windows Update.
Klik met de rechtermuisknop.
Klik op verwijderen.

Verwijderd

Topicstarter
joto mn tijd en datum ziet er wel goed uit op mn win 98 comp, zou het daar aan kunnen liggen?

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 13:12
Wie weet is Windows Update incompatible met Internet Explorer 4.0 of 5.0 die er op staat. Probeer eerst IE te updaten d.m.v. een CD of zo, of anders met ie6setup.exe die je ergens download.

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand een link waar ik ie6setup.exe kan downen? bij ms krijg ik tezien :The download you requested is unavailable. If you continue to see this message when trying to access this download, you might try the "Search for a Download" area on the Download Center home page.

ik heb ook nog ergens een me en xp cd liggen is het moeilijk om explorer daarvandaan te halen?

[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 16:22 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

IE6 setup: klik

Inderdaad doe ik even een move.to/SA, zie Silverstar :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
tnx

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 16:33 ]

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 13:12
Echt waar, zo moeilijk is het toch niet? Zoeken op download ie6setup.exe op Google: http://www.google.nl/sear...=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr=

Eerste hit raak na één keer doorklikken, tweede hit meteen raak. Kinderspel dus.

... 't Is maar dat je het weet voor de volgende keer in dit soort gevallen.

[ Voor 24% gewijzigd door pinockio op 20-04-2003 17:25 ]

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Pagina: 1