Nou na Red Hat 6.2 en 7.0 ooit geprobeerd te hebben zonder succes, is het mij eindelijk gelukt om 8.0 op mijn pc te krijgen zonder al te veel problemen 
Maar nou wou ik mplayer installeren, dus ik leuk 4 RPM's downloaden, ik in de console intikken:
rpm -Ivh Package1 Package2 Package3 Package3
Dus dat ding gaat vrolijk zijn werk, en na een paar seconden zegt-ie klaar te zijn.
Dus ik zoeken naar een mplayer ergens, nergens te vinden?, of soms loopt hij dan gewoon helemaal vast, zonder foutmelding
Als ik hem probeer te uninstallen met rpm -ev, dan zegt-ie dat-ie niet geinstalleerd is.. En als ik in Konquerer de package laad, zegt-ie juist weer dat-ie wel geinstalleerd is..
Hetzelfde verhaal met j2re.. Ik in de console installeren, lijkt het goed te doen, maar vervolgens nergens meer te vinden, en uninstallen lukt ook niet..
Als ik packages via KDE installeer, lijkt het wel goed te lukken..
Zal wel een zoekvraagje kunnen zijn, maar weet niet waar ik op moet zoeken
Maar nou wou ik mplayer installeren, dus ik leuk 4 RPM's downloaden, ik in de console intikken:
rpm -Ivh Package1 Package2 Package3 Package3
Dus dat ding gaat vrolijk zijn werk, en na een paar seconden zegt-ie klaar te zijn.
Dus ik zoeken naar een mplayer ergens, nergens te vinden?, of soms loopt hij dan gewoon helemaal vast, zonder foutmelding
Hetzelfde verhaal met j2re.. Ik in de console installeren, lijkt het goed te doen, maar vervolgens nergens meer te vinden, en uninstallen lukt ook niet..
Als ik packages via KDE installeer, lijkt het wel goed te lukken..
Zal wel een zoekvraagje kunnen zijn, maar weet niet waar ik op moet zoeken