Alpha + Delta Combo is verrot?

Pagina: 1
Acties:

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-08 11:53
Ik had eerst een coolermaster cooler
temp op 600@600 op 1.6 volt was 39 graden. Nu met Alpha koeler + Delta fan 42 a 44 graden :(:(:(. De fan zuigt. Hoe kan dit? Zit standaart koelprut tusen (heb Artic silver verneukt)
:(
Help plz

Verwijderd

Misschien bij het in elkaar zetten de bevestigingsclip verkeerd om erop gezet waardoor hij onvoldoende contact maakt?

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:47
Ik had eerst ook een coleremaster (eentje van 20 piek) en heb nu de alpha/delta hp. Bij mij scheelt het stressed toch wel 20-25 graden in temperatuur!
Waarschijnlijk is de temperatuur in je kast te hoog om nog beter te koelen. Waarschijnlijk zal ie onder belasting veel beter zijn dan je vorige koeler.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:46

Floor-is

5.2

Het ligt dus op zeker niet aan je heatsink+fan. Kijk ff of het er wel recht op zit enzo. Suc6

Bericht hierboven

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-08 11:53
Thanks
ik heb de fan gezet op blazen
hijs nu 5 graden kouder dan coolermaster (nu 34 graden). Kast is open (blijft die ook). Ik heb er er weer eens opnieuw opgezet enzo, nu is die opeens 10 graden kouder dan dat die eerst was. Zo nog eens op fan op zuigen proberen. Thanks voor de tips!
Clip zit er wel goed op, op die andere manier kan die namelijk helemaal niet dicht, zie clip zit namelijk zo:
\____/
snappie? :)

Verwijderd

Dat bedoelde ik niet , je kunt de bevestiging 180 graden draaien , niet op zijn kop nee .
Pagina: 1