• laurensl
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik kwam deze camera tegen in de pricewatch, als een van de goedkoopste 3.x megapixel camera's (€ 222,-). Ik heb lang op google gezocht, en ook al op GoT, maar ik heb er nog foto's gezien die met deze camera gemaakt zijn. Daarom is mijn vraag: Heeft iemand ervaring met deze camera? Is de beeldkwaliteit goed? Kan iemand foto's gemaakt met deze camera posten?

Bij voorbaat dank :P

specs: http://www.kodak.com/ekne...-path=144&pq-locale=en_US

• pelican
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

pelican

Ha, ik heb deze ook gekocht, omdat ie zo goedkoop is. Was een cadeautje voor iemand anders, en kan je geen foto's laten zien.

Ik vond de foto's wel goed, maar heb niet kunnen vergelijken. Het nadeel van deze is dat je er dus niet mee kunt inzoomen, verder een mooi ding voor dat geld.

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
Mijn moeder heeft die camera. Leuk ding voor dat geld, ik heb de voorloper hiervan.
Je zal waarschijnlijk wel een extra smartmedia en een dockingstation moeten kopen, er zit wel een usb kabeltje bij, maar een docking station en een oplaadbare batterij zijn wel erg handig.

• laurensl
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
jah, ik wil nog een goede batterij, 128MB SD kaartje en goed tasje (water+stootdicht) kopen.. hoop voor ongeveer 300 euro klaar te zijn