CuBase Export naar Midi => Tempo blijft op standaard.

Pagina: 1
Acties:

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hoi,

Ik ben nu bezig met Cubase. Alleen nu wil ik mijn liedje exporteren. Maar dat gaat totaal niet lukken nog in Cubase.
Als ik naar Midi wil exporteren, dan blijft het Tempo altijd op standaard (120) staan.
Dus dan is mijn Midi file veel te langzaam.
En naar een AudioFile wil nog minder, dan heb ik wel een wave file met de goeie tijdslengte, maar dan zit er geen geluid in.
Hoe kan dat?

Als ik `m in Cubase afspeel is het perfect.
Ik snap er nix van, op google, tweakers en in de help stond er nix over.

Bij voorbaat dank!

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• Guillome
  • Niet online
Is er echt niemand die Cubase kent? En die dit probleem kan oplossen? :'(

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• Fish_Hook
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06-2019

Fish_Hook

Skatje

Wat je zou kunnen doen - waar ik ook achterkwam na urenlang ploeteren met dat veels-te-ingewikkelde cubase :P - is het volgende. Ga naar "Edit" / "List Mastertrack" en daar kun je het tempo aangeven :) dat werkte bij mij gewoon goed. Die mastertrack is een opsomming van alle midi-events die niet met melodie te maken hebben ofzo...

En anders moet je hem op standaard tempo exporten en openen in midi orchestrator (echt oldskool maar gewoon functioneel, moet wel te googlen zijn) en het daar veranderen. Dat is ook wel even puzzelen maar dat progje is in elk geval simpeler.

"I have no enemies! I have shot them all!" - Spaans generaal Ramon Narvaéz in 1858 op zijn sterfbed op de vraag of hij het zijn vijanden kon vergeven.

• Guillome
  • Niet online
Ah kijk!!!! Superb man!!! Helemaal toppie :D Nu doet ie het prima :)
Naar wave wil nog steeds niet maargoed, midi iig wel.
Tnx!!