Ik heb net de Dual Power 3 aangeschaft (hoewel hij bij game opties 2 heet, beetje vaag. Zullen wel zelfde drivers zijn oid), maar die analog dingen zijn totaal gaar op de pc. Ten eerste zijn ze niet analog, het is alles of niks. En ze locken vaak naar links of naar boven. Dus dan blijft mario of solid snake keihard naar links rennen, wat niet echt handig is. Heb laatste thrustmapper (kutproggel trouwens) geinstalled, en daar zie je ook dat die metertjes voluitgaan, niet half oid. Iemand enig idee wat het probleem hierin kan zijn? Ik kan nergens die dingen calibreren, omdat dat calibreer venstertje bij properties door een gaar thrustmaster venstertje is vervangen waar je alleen kan testen.
Ow, die analog/digital mode knop heeft ook geen zin, als die op digital staat werken ze helemaal niet meer.
Updateje
Heb nu eens hele thrustmapper pongel eraf gegooid, nu kan ik iig calibreren. Maar je kunt alleen de gamepad en de rechter stick calibreren, die doen het iig iets beter. Maar daarna komt ie met een POVhat oid, en dat correspondeert niet echt lekker met de linkerding, die heel bot blijft reageren. Is er geen ander calibreer proggel, of kan het op een of andere manier als thrustmapper WEL geinstalleerd is?
Ow, die analog/digital mode knop heeft ook geen zin, als die op digital staat werken ze helemaal niet meer.
Updateje
Heb nu eens hele thrustmapper pongel eraf gegooid, nu kan ik iig calibreren. Maar je kunt alleen de gamepad en de rechter stick calibreren, die doen het iig iets beter. Maar daarna komt ie met een POVhat oid, en dat correspondeert niet echt lekker met de linkerding, die heel bot blijft reageren. Is er geen ander calibreer proggel, of kan het op een of andere manier als thrustmapper WEL geinstalleerd is?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 15:22 ]