Toon posts:

Wat is tegenwoordig een goede mp3 >> mp3pro converter ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de search al gebruikt, maar dat mocht niet echt baten. Ik ben dus op zoek naar een programma dat mijn mp3-collectie om kan zetten naar mp3pro, dit in verband met mijn 4gb HD :'(

Ik heb Music Match Jukebox al een keer gebruikt, maar daar werd het geluid beduidend minder 'vol' van.

Liefst een freeware programmatje natuurlijk ;) .De weinige topics die ik heb kunnen vinden zijn nogal gedateerd, dus denk ik dat er tegenwoordig wel iets beters moet bestaan.

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 15:02
in nero (het brand programma) zit d8 ik ook een mp3-.mp3pro converter, tis wel neit freeware maar wel freeware te krijgen :X

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• TaXaN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09-2023
Converteren van het ene lossy formaat naar het andere is nefast voor de kwaliteit. Doe het alleen als je geen andere keuze hebt.
Je kan misschien ook eens overwegen om Ogg Vorbis te gebruiken. Het is freeware, open source en patent-vrij en het comprimeert beter als mp3.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transformation.

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12
Of eerst naar wav en daarna met de officiele converter converten.

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
dbpoweramp.com is ook wel een goede convertor en erg gebruiksvriendelijk

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 10:55

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

MP³ en MP³-Pro comprimeren [ondaks bijna gelijke naam] anders en laten andere delen van een nummer weg. Bij het overzetten van MP³ naar MP³-Pro ga je dus ZEKER een negatief verschil merken in geluidskwaliteit. Het is dus zeker niet aan te raden om dit te doen.

Als je TOCH wilt omzetten dan zal je dat met een winamp plugin kunnen doen, volgens mij heb ik ooit een MP³-Pro DiskWriter plugin gezien op de winamp site :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Pagina: 1