Toon posts:

[Aldi] kleuren tv 70cm/100Hz

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ten eerste een vrolijk pasen aan jullie allen gewenst,

Laatst kwam bij ons thuis het aldi krantje in de bus en daar stond de aanbieding in van een 70cm 100Hz kleuren tv, ben het krantje al weer kwijt |:( en heb dus even op i-net gezocht naar wat info:

[afbeelding]

Kleuren TV 70 cm.100 Herz

• stereo
• Pal/Bg systeem
• 2 x 120 Watt PMPO
• PLL hyperbandtuner
• Virtual Dolby Surround
• 100 herz zorgt voor een
rustiger beeld
(100 beelden per seconde
i.p.v. 50 beelden per seconde)
• teletekst met 512 paginageheugens
• automatische ruisonderdrukking
• on-screen display in
18 verschillende talen
• antenne-aansluiting 75 Ohm
• automatische en/of manuele
beeldinstelling
• 3 scart-aansluitingen
• digitale filter en CTI schakeling voor
mooie en afgegrensde kleuren
• beeldmogelijkheden: split screen,
beeld in beeld,
mozaïek 12 beelden, beeld en teletekst,

per stuk
399.-

Nou is mijn vraag of iemand hier weet van welk merk deze tv is, aangezien dit niet op de site vermeld wordt, en of iemand enig idee heeft of dit een goede koop zou zijn. Mijn kennis van tv's is bijna nill en hoop dat iemand hier wat meer van weet _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 14:29 ]

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Er is een apart topic voor dit soort zaken.
Algemene Aldi&Lidl PC aanbiedingen topic

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:11

MaDLiVe

.-Observer-.

Geen id wat voor componenten erin zitten. Ik kan je wel vertellen dat het er een is van het medion huismerk. Levert meestal wel aardig spul en zeg nou zelf voor die prijs kan je niet echt een miskoop begaan.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, ik had dat draadje nog niet gezien, helaas staat er niks vermeld over deze aanbieding, en vind ik het persoonlijk nogal veel gaan over de PC's uit de pc-aanbieding van de aldi van laatst.
MaDLiVe schreef op 20 April 2003 @ 14:32:
Geen id wat voor componenten erin zitten. Ik kan je wel vertellen dat het er een is van het medion huismerk. Levert meestal wel aardig spul en zeg nou zelf voor die prijs kan je niet echt een miskoop begaan.
Het vermoeden dat het van Medion was dat had ik ook al, helaas kon ik helemaal niks over deze tv vinden op de medion site :'(

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 16:52 ]

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08 14:06
MENSEN MEDION IS GEEN HUISMERK VAN DE ALDI!!! mijn hemel is dta nu zo moeilijk?? andere zaken verkopen oko medion hoor... makro heeft ze wel eens in de folder staan, en in groningen hb ik ze ook wel eens in een normale winkel zien staan. medion dinegn dus.. weet niet of het nu de megapool, expert of iets andersw as. maar medion is GEEN huismerk van de Aldi...

Verwijderd

TV's van de Aldi zijn vaak van AudioSonic. Ik heb een 55cm AudioSonic TV'tje van de Aldi staan, en die is perfect! Toentertijd voor €200 gekocht, en werkt nog steeds prima. Uiteraard geen Philips buis ofzo, maar wel 'ok' beeld.

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 10:05
het is dan mischien niet beperkt tot alleen aldi, maar feit is wel dat vrijwel alle electronica vij de Aldi van de sticker-plakker Medion is.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• shakedown
eeehm alle beeldbuizen die je tegenkomt zijn van philips, sony of van jointvernturen van deze twee merken met bijvoorbeeld smasung of LG... simpel weg omdat alleen sony en philips de patenten hebben dacht ik...

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 14:18

lordsnow

I know nothing

Klopt, Medion is niet echt het "huismerk" van de Aldi. Daarvoor heeft de Aldi het merk Lifetec (spul wordt trouwens ook geleverd door Medion).

Vroeger waren de Aldi PC's ook Lifetec's, terwijl er nu gewoon Medion op staat. Medion wordt nu verkocht via de Aldi, MediaMarkt, Lucas Klamer, Kijkshop, en verschillende andere (kleinere) ketens.

Het merk Lifetec kom je tegenwoordig alleen maar tegen op de wat kleinere spullen.

De TV's waren tot nu toe, dacht ik, van AudioSonic. Maar dat weet ik ook niet zeker.

• shakedown
offtopic: medion is zelfs sponsor van een wielerteam: team coast dacht ik. daar staan ze op de mouwen... da's voor mij erg zeker dat het geen aldi merk is...

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:27

LopeZ

Too much is never enough

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.