MP3 Afspeel software met wachtwoord beveiliging

Pagina: 1
Acties:

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:06
Hallo, ik ben op zoek naar een programma waarmee ik mp3's af kan spelen maar waar ik ook het programma mee kan beveiligen met een wachtwoord.
Ik gebruik nu Winamp en opzich werkt dat goed alleen het probleem is dat iedereen zomaar aan die computer kan zitten en je dus ongeveer 4 seconden van een nummer hoort voordat het volgende aangezet wordt, dit is vreselijk irritant!

We hebben al geprobeert met een schermbeveilings wachtwoord maar dat is te makkelijk te omzeilen! Weet iemand zulke software? Heb al gezocht maar nog nergens wat kunnen vinden!

Hail to the king baby!

Verwijderd

Je vergeet te vertellen welk operating system op die computer draait.

Verwijderd

tevens moet het programma wel de nummers achter elkaar draaien, dus niet dat wel elk nummer apart moeten laten laden. Dus net zoals in winamp in een playlist en klaar is kees. Een voorbeeld is :
http://www.bsiusa.com/software/simian/simian.htm
maar dan moet er nog wachtwoord beveiliging bij zitten.

liefst gratis :Y) O-) O-)

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:06
Windows 98SE op een Celeron 400 met 32 mb intern, krijg net zelf een ingeving en kijk effe op de site van Winamp en vind daar de volgende pluging:

hmm, url werkt niet, iig je moet naar de site van winamp gaan en daar bij de plugins op password zoeken, dan vindt je hem

[ Voor 32% gewijzigd door urk_forever op 20-04-2003 14:17 ]

Hail to the king baby!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 14:12:
tevens moet het programma wel de nummers achter elkaar draaien, dus niet dat wel elk nummer apart moeten laten laden. Dus net zoals in winamp in een playlist en klaar is kees. Een voorbeeld is :
[link]http://www.bsiusa.com/software/simian/simian.htm[/link]
maar dan moet er nog wachtwoord beveiliging bij zitten.

liefst gratis :Y) O-) O-)
de juiste tags zijn trouwens
code:
1
[url] en [/url]

:)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 14:19 ]

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 15:02
ok dus je hebt al een plugin gevonden? waarom vertel je dan niet of hetgelukt is (en waarom is een schermbeveiligings w8woord te makkelijk te omzeilen :?)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Verwijderd

omdat wij nog steeds zoeken naar een programma waar je vanuit een playlist bepaalde nummers kunt selecteren wie achterelkaar moeten worden afgespeeld. En het moet te downloaden zijn.......

Je moet dus als het ware 2 playlisten hebben. 1 waar alle nummers in staan en waaruit je dus kunt selecteren, en tevens als je dus een nummer geselecteerd hebt moet het in de 2e playlist komen.

Als er nog vragen zijn horen we het wel.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 09:05 . Reden: ff duidelijker gemaakt. ]

Verwijderd

M1lamb3r, Als wij dus zelf iets hadden gedaan en de schermbeveiliging was nog niet actief, werd snel het wachtwoord uitgezet. Dus werkte dit niet. Nu hebben we al wel een wachtwoord op winamp gezet, maar dit is nog steeds niet wat wij willen. Als iemand een idee heeft zijn deze nog steeds van harte welkom.

offtopic Urk_forever en Noppwes zijn vrienden vandaar dat ik ook reageer.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:14

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Win NT/2000/XP Prof. installeren en als je even weg gaat, Control Alt Delete
en huppa niemand kan er meer bij!.

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

gewoon schermbeveiliging met wachtwoord.

Zodra je wegloopt niet wachten tot de screensaver actief wordt, maar em gewoon handmatig starten dmv een snelkoppeling op je desktop.

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Pagina: 1