Dit is waarschijnlijk een onwijs triest iets, maar kom er echt niet uit.
Ik heb Apache 1.3.7 geinstalleerd (laatste officiele versie) en de laatste officiele versie van PHP.
In principe draaien ze allebei, php werkt en de sites die ik WIL gaan maken, daar kan ik mee beginnen, maar nu het volgende.
Ik heb deze code:
In een boekie dat ik heb om mee te beginnen met PHP, staat dat als ik op verzenden druk, dat ik in principe dus moet zien "verzonden" ipv niet verzonden.
Maar toch werkt het niet.
Als ik de variable $verzenden handmatig aanmaak, dan werkt het wel.
Wat gaat er fout ?
Iemand enig idee ?!?!?
Ik heb Apache 1.3.7 geinstalleerd (laatste officiele versie) en de laatste officiele versie van PHP.
In principe draaien ze allebei, php werkt en de sites die ik WIL gaan maken, daar kan ik mee beginnen, maar nu het volgende.
Ik heb deze code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| <html> <head> <title>Post-Test</title> </head> <body> <form name="formulier1.php" action="formulier1.php" method="get"> Naam: <input type="text" name="naam" /> <input type="submit" name="verzenden" /> </form> <?php if($verzenden){ echo "verzonden"; } else { echo "niet verzonden"; } ?> </body> </html> |
In een boekie dat ik heb om mee te beginnen met PHP, staat dat als ik op verzenden druk, dat ik in principe dus moet zien "verzonden" ipv niet verzonden.
Maar toch werkt het niet.
Als ik de variable $verzenden handmatig aanmaak, dan werkt het wel.
Wat gaat er fout ?
Iemand enig idee ?!?!?