Toon posts:

theadje weer gesloten

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
in plaats van dat dit ding weer opslot gaat vrag ik waarom mijn topic gesloten is . Zonder het gewoon zonder te praten weer gesloten wordt .

Er was geen reden mijn origineel topic te sluiten !! . Maar blijkbaar zijn jullie een beetje doorgeslagen in het dicht gooien van de threadjes .

Vooral de laatste topicsluiter , jij straalt volwassenheid uit zeg . Gewoon klats weer op slot . Lees het eens door en bepaal dan voro jezelf wie er gelijk heeft .
ZOnder meteen te roepen ....jaja als dat vaker gebeurd zal dat wel aan jou liggen . Soms wel , Soms niet , deze keer zeker niet .

Ik kan met de cam nog altijd wel een foto maken van de stapel HOWTO's als je me niet gelooft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 15:01

E-Mile

Danteezy!

Kijk hier staat je probleem ook nog beschreven :X

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

rara78, er staat een leuke sticky bovenin de topiclist van LA.
Daarin staat dat het niet gewaardeerd wordt dat iedereen zijn/haar beklag doet in LA over een slotje. Dus was die wel een beetje onterecht dicht. ;)

IPV jammeren over dat slot in het eerste topic (aanleiding van jouw eerdere topic in LA) zou ik gewoon de mod even mailen met een paar vragen. Misschien dat je na een kort overleg weer een nieuwe mag openen (mits deze aan de richtlijntjes voldoet natuurlijk). :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:46
Nee jij straalt volwassenheid uit, door de links die je gegeven zijn niet te lezen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rara78: JIJ gaat NU lezen wat er BOVENAAN in LA staat.

Lieve Adjes is NIET voor deze discussies bedoeld.

En dit is het LAATSTE topic dat ik van je sluit.....
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.