OI oi .. ik heb een vraagje.. heel vaag.. Ik heb van een collega een MSI K7T pro V1.0 mobo gekocht.. Om te kijken of hij uberhaupt werkt heb ik me TB1133 van me A7V133 getrokken.. en die gaf licht als in startop.. maar gaf hem aan als TB900.. geen prob... Werkt dus nog.. Maar nou wil ik er een Duron 1300 op laten draaien.. helemaal niet bij stil gestaan dat de 1300 een morgan core is.. ik haastig naar MSI.com.tw gesurfed.. hoge windkr8 en nieuwebak met water onder de proxyserver.. En heb het volgende gevonden..
http://www.msi.com.tw/pro....php?UID=97&MODEL=MS-6330 << kijk dan ff bij proc onderstuening.. link daarna is een beeeeeetje lang..
Daar staat dus duidelijk dat een >> Athlon (Thunderbird) 1.13G 133 8.5 NO << NIET werkt.. hmz.. VRIJ vreemd zekers omdat toen ik mijn Athlon (Thunderbird) 1.13G er in stopte hij WEL werkte.. alleen 900MHZ aan gaf.. Als ik dadelijk die Morgan er in frot.. geeft hij dan een..
weet ik wat weer of start hij niet eens.. of krijg ik [sarcastromode] luchtverfrissing.. [/sarcastromode]
Heb de search gebruikt en het enigste relevante wat ik kom vinden was dit ..
Duron 1300 in een MSI K7T Pro lukt niet ??
Komt er een of ander bijgogemuh die zegt het volgende..
K7T Pro ondersteund de Duron 1300 niet De maximale FSB van de K7T Pro is 100 (200) De FSB van de Duron 1300 is 133 (266) << Kwaak Kwaak..
Hij moet trouwens als een Fileserver / Printserver gaan draaien.. << waar ik ook heb gelezen dat sommige borden ineens zo iets hebben van.. NEEJ DOE HET MAAR ZELF !! 4 rode ledjes op een rij.. lalalalaaaa.. Dus is het wel verstandig om dat te doen
Kortom : WHELP !!!
http://www.msi.com.tw/pro....php?UID=97&MODEL=MS-6330 << kijk dan ff bij proc onderstuening.. link daarna is een beeeeeetje lang..
Daar staat dus duidelijk dat een >> Athlon (Thunderbird) 1.13G 133 8.5 NO << NIET werkt.. hmz.. VRIJ vreemd zekers omdat toen ik mijn Athlon (Thunderbird) 1.13G er in stopte hij WEL werkte.. alleen 900MHZ aan gaf.. Als ik dadelijk die Morgan er in frot.. geeft hij dan een..
Heb de search gebruikt en het enigste relevante wat ik kom vinden was dit ..
Duron 1300 in een MSI K7T Pro lukt niet ??
Komt er een of ander bijgogemuh die zegt het volgende..
K7T Pro ondersteund de Duron 1300 niet De maximale FSB van de K7T Pro is 100 (200) De FSB van de Duron 1300 is 133 (266) << Kwaak Kwaak..
Hij moet trouwens als een Fileserver / Printserver gaan draaien.. << waar ik ook heb gelezen dat sommige borden ineens zo iets hebben van.. NEEJ DOE HET MAAR ZELF !! 4 rode ledjes op een rij.. lalalalaaaa.. Dus is het wel verstandig om dat te doen
Kortom : WHELP !!!