Toon posts:

Ik mis wel eens posts

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, eerst dacht ik dat ik zelf een beetje gek was, maar nu weet ik het zeker:

Laks USB Horloge

In dat topic heb/had ik een reply gemaakt op een van de user mbt dat usb bandje wat na 30x gaat bungelen en niet meer blijft zitten, dat weet ik zeker. Opzich geen slechte post.

Nu wordt ik net wakker ( ;) ) en foetsie post... Ik heb dit ook gehad in andere topics, maar bij gebrek aan bewijs heb ik dat maar laten varen.

Geeft opzich echt niets, zal ook wel een reden hebben?! Maar laat het dan even weten, hoe en waarom, dat vindt ik wel zo netjes. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Het kan best zijn dat je post gedelete is, natuurlijk niet zo fijn, maar om nou voor elk bericht dat er verwijderd wordt de user te waarschuwen gaat denk ik een beetje te ver. Je zult dus gewoon zelf je posts moeten bijhouden en ze gewoon zo goed mogelijk en ontopic te houden, dan heb je de minste kans op het verdwijnen van je posts ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie geen reply staan. Ook niet 1 die verwijded zou zijn :P

(of ik zoek niet goed >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zou hij nog in je posthistory in de admin moeten weergegeven worden en daar zie ik hem niet tussenstaan :) Weet je het echt zeker? ;)

Wat ItSnows zegt dus :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normaal gesproken word je in kennis gesteld van een post die zou worden verwijderd. Vaak gaat dat door middel van een pushmessage. Maar in jouw geval kan ik inderdaad nergens iets terug vinden van je post of een notificatie van de verwijdering. Weet je het zeker dat je op verstuur bericht hebt gedrukt ? :)

/edit: wat Durden dus ook al zei >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-10 11:33

Basszje

Reisvaap!]

Hoe laat en op welke dagen maak jij die posts ? >:)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:01
Ik zag het net ook in een ander topic. Mijn broertje had een post gemaakt, ik zie het topic terug in de active topics, ik denk ff kijken, weg post.... :?

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Dit probleem heb ik een tijd terug ook al eens gepost (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/694259)
Het zou nu gefixed moeten zijn in 1.8 maar misschien gebeurd het toch nog af en toe (heb het zelf niet meer meegemaakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alphega schreef op 20 April 2003 @ 14:59:
Dit probleem heb ik een tijd terug ook al eens gepost (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/694259)
Het zou nu gefixed moeten zijn in 1.8 maar misschien gebeurd het toch nog af en toe (heb het zelf niet meer meegemaakt).
Het zou dus een bug kunnen zijn?!
EsCo schreef op 20 April 2003 @ 14:55:
Ik zag het net ook in een ander topic. Mijn broertje had een post gemaakt, ik zie het topic terug in de active topics, ik denk ff kijken, weg post.... :?
Zie je wel :+
Basszje schreef op 20 April 2003 @ 14:53:
Hoe laat en op welke dagen maak jij die posts ? >:)
Zondag 20 april, 5:00u ofzoiets :P
Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 13:32:
Ik zie geen reply staan. Ook niet 1 die verwijded zou zijn :P

(of ik zoek niet goed >:) )
Dus jij kunt controleren op gedelete posts? Als die er niet staan is het toch echt wel vreemd. Ik ga gewoon screenshots van alle posts maken vanaf nu, dan weet ik het zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Post die zijn verwijderd door een moderator blijven zichtbaar in de admin. Daar staat je post niet tussen. Dus een bug lijkt dan waarschijnlijk .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Kan het niet wat te maken hebben met 403-headers die toevallig aanstaan in de prefs? Check die anders eens en zet ze eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

ramH schreef op 20 april 2003 @ 18:12:
Kan het niet wat te maken hebben met 403-headers die toevallig aanstaan in de prefs? Check die anders eens en zet ze eens uit.
je zal de 304 bedoelen, 403 is forbidden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een post typt, is het wel de bedoeling om op 'Verstuur Bericht' te klikken, anders wordt je post nog niet geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb het wel eens op de FP... Dan kwam ie gewoon niet door :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Plague schreef op 22 april 2003 @ 11:41:
Ik heb het wel eens op de FP... Dan kwam ie gewoon niet door :?
FP != GoT ==> Tweakers.net Frontpage Feedback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:32

JvS

Ik heb hem zelf ook

offtopic:
Plague, dat komt omdat mensen zoals jij na verloop van tijd automatisch op -1 gaan posten en die zie je inderdaad standaard niet >:). Wat ook gebeurt bij sommige mensen (maar dan moet je het heel bont maken), is dat de posts eerst gescreend worden en dan (in sommige gevallen) geplaatst door de redactie :P
(ow, dat is niet waar). 8)7

[ Voor 2% gewijzigd door Kees op 22-04-2003 14:33 . Reden: my name is bont, james bont ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 16:33

PCR

Ik denk dat je gerepleyed hebt op 32 Maart ofzo 8)7 , m.a.w.: je zult wel niet op 'de knop' hebben gedrukt! :P

[ Voor 9% gewijzigd door PCR op 22-04-2003 19:36 ]

Codedivision | Freedom Internet

Pagina: 1