Ik moet toch maar eens opzoek naar een ander forum dan fokforum . Elk threadje wordt hier dichtgeknald en er is blijkbaar wel al een reden voor .
Moet ik soms een foto's maken van he aantel MYSQL Howto FAQS , MYSQL setup guides wat hier naast me ligt en die ik ook allemaal stuk voor stuk doorgelezen heb .
van mysql_install_db staat dat je mysqladmin -u root -p password "new- <<
denk je dat ik dat niet geprobeerd heb , aangezien het er met levensgrote letters staat als je Mysql geinstalleerd hebt ????
Helaas werkte dat niet , anders had ik mijn vraag niet gesteld . En als je een beetje goed leest voordat je de boel opslot gooit , dan had je ook wel gelezen dat dat PRECIES is wat ik gedaan heb .
daarom vind ik het vrij onterecht dat het threadje wederom op slot gaat .
NOS policy - updated 01/04/03
Een quote uit de manual page van mysqladmin:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
-p|--password[=pwd]
Password to use when connecting to server If password is not
given it's asked from the tty
--------------------------------------------------------------------------------
In de nos policy staat duidelijk omschreven dat je eerst zelf moet zoeken naar de oplossing, en als je er dan echt niet uitkomt kun je altijd nog een topic openen. Een van de eerste dingen die je doet als je een probleem hebt met een commando, is de manual page van dat commando doorlezen. Zelfs in de output van mysql_install_db staat dat je mysqladmin -u root -p password "new-password" moet gebruiken... Op slot.
Helaas werkte dat niet , anders had ik mijn vraag niet gesteld . En als je een beetje goed leest voordat je de boel opslot gooit , dan had je ook wel gelezen dat dat PRECIES is wat ik gedaan heb .
daarom vind ik het vrij onterecht dat het threadje wederom op slot gaat .
NOS policy - updated 01/04/03
Een quote uit de manual page van mysqladmin:
quote:
-p|--password[=pwd]
Password to use when connecting to server If password is not
given it's asked from the tty
In de nos policy staat duidelijk omschreven dat je eerst zelf moet zoeken naar de oplossing, en als je er dan echt niet uitkomt kun je altijd nog een topic openen. Een van de eerste dingen die je doet als je een probleem hebt met een commando, is de manual page van dat commando doorlezen. Zelfs in de output van mysql_install_db staat dat je mysqladmin -u root -p password "new-password" moet gebruiken... Op slot.