Toon posts:

threadje WEER gesloten !!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet toch maar eens opzoek naar een ander forum dan fokforum . Elk threadje wordt hier dichtgeknald en er is blijkbaar wel al een reden voor .

Moet ik soms een foto's maken van he aantel MYSQL Howto FAQS , MYSQL setup guides wat hier naast me ligt en die ik ook allemaal stuk voor stuk doorgelezen heb .

van mysql_install_db staat dat je mysqladmin -u root -p password "new- <<

denk je dat ik dat niet geprobeerd heb , aangezien het er met levensgrote letters staat als je Mysql geinstalleerd hebt ????

Helaas werkte dat niet , anders had ik mijn vraag niet gesteld . En als je een beetje goed leest voordat je de boel opslot gooit , dan had je ook wel gelezen dat dat PRECIES is wat ik gedaan heb .

daarom vind ik het vrij onterecht dat het threadje wederom op slot gaat .

NOS policy - updated 01/04/03

Een quote uit de manual page van mysqladmin:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------

-p|--password[=pwd]
Password to use when connecting to server If password is not
given it's asked from the tty

--------------------------------------------------------------------------------

In de nos policy staat duidelijk omschreven dat je eerst zelf moet zoeken naar de oplossing, en als je er dan echt niet uitkomt kun je altijd nog een topic openen. Een van de eerste dingen die je doet als je een probleem hebt met een commando, is de manual page van dat commando doorlezen. Zelfs in de output van mysql_install_db staat dat je mysqladmin -u root -p password "new-password" moet gebruiken... Op slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 13:21:
Ik moet toch maar eens opzoek naar een ander forum dan fokforum
zoals dit forum :?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Gewoon ff naar r3b00t apenstaartje tweakers.net mailen anders :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals je in ook in de NOS policy - updated 01/04/03 te lezen staat dienen klachten over slotjes via de mail te gebeuren.
Maar even een paar quotes uit die policy die je kennelijk niet goed hebt gelezen:
Open in ieder geval geen topic in Lieve Adjes of Schop een Modje maar neem contact op met de moderator die de topic sloot. De email adressen staan onderin deze post .

Waarom zijn jullie zo streng ?

Het is nog altijd zo dat GoT gericht is op mensen die meer 'snappen' van computers dan Jan met de Pet. De meeste mensen die langere tijd in NOS komen hebben zichzelf geleerd Linux (of een ander OS) te gebruiken, door veel te zoeken en te lezen, en van alles zelf te proberen, voordat ze naar een forum gaan als het dan nog niet lukt.

Behoor jij niet tot de groep die dat kan/wil, dan is dat niet erg, maar dan is GoT (of i.i.g. NOS) wellicht niet het geschikte forum voor jou. Dat is niet 'elitair', maar een simpele kwestie van doelgroep: gevorderde computergebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmmmmz ik was nog niet goed wakker *)

maar vind gewoon dat het hier wel een sport lijkt de boel op slot te gooien .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en deze is OOK dicht.

TS: ik zou eens gaan nadenken wie er fout zit als op verschillende plekken hetzelfde gebeurd met topics de jij start ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.