Hoi,
Ik zit met het volgende.
Sinds vorige week heb ik m'n processor geupgrade naar een duron 1.3ghz
Nu is dat dus de morgan core.
Alleen merk ik dat als ik bijvoorbeeld een mirc script vraag om te laten zien wat voor CPU erin m'n compu zit, laat ie alleen zien: AMD- 1311 Mhz. en niet AMD-Duron 1311 Mhz.
Ook 3dmark2001 laat niet netjes een opstartschermpje van een duron zien, maar gewoon die van een AMD processor.
Wat ik me nu afvraag is hoe kan dit eigenlijk? Komt het misschien doordat m'n moederbord niet echt door heeft dat het om een morgan proc. gaat?
Ik heb vantevoren m'n bios geupgrade naar de nieuwste versie, dus daar zou het niet aan moeten liggen.
Btw, heb ik enige nadeel aan dit alles?
De 1300 mhz enzo wordt wel overal netjes herkend, er staat alleen geen Duron bij. Dat is eigenlijk alles, maar heb ik er eigenlijk ook snelheidsverlies door?
Als dat niet het geval is, maakt het me niet zoveel uit.
Ben er alleen benieuwd naar
bvd.
Specs:
Duron 1.3 ghz dus
Asus a7v 133-c met nieuwste bios.
Ik zit met het volgende.
Sinds vorige week heb ik m'n processor geupgrade naar een duron 1.3ghz
Nu is dat dus de morgan core.
Alleen merk ik dat als ik bijvoorbeeld een mirc script vraag om te laten zien wat voor CPU erin m'n compu zit, laat ie alleen zien: AMD- 1311 Mhz. en niet AMD-Duron 1311 Mhz.
Ook 3dmark2001 laat niet netjes een opstartschermpje van een duron zien, maar gewoon die van een AMD processor.
Wat ik me nu afvraag is hoe kan dit eigenlijk? Komt het misschien doordat m'n moederbord niet echt door heeft dat het om een morgan proc. gaat?
Ik heb vantevoren m'n bios geupgrade naar de nieuwste versie, dus daar zou het niet aan moeten liggen.
Btw, heb ik enige nadeel aan dit alles?
De 1300 mhz enzo wordt wel overal netjes herkend, er staat alleen geen Duron bij. Dat is eigenlijk alles, maar heb ik er eigenlijk ook snelheidsverlies door?
Als dat niet het geval is, maakt het me niet zoveel uit.
Ben er alleen benieuwd naar
Specs:
Duron 1.3 ghz dus
Asus a7v 133-c met nieuwste bios.
[ Voor 5% gewijzigd door spokje op 20-04-2003 13:10 . Reden: Specs vergeten ]