DVD speler regiovrij kopen, welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-02 21:11

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Topicstarter
Ik ben zelf al enige maanden de trotse bezitter van de Philips DVD 612. Mijn ouders willen nu ook een DVD speler, ik zei gelijk dat ze gewon dezelfde als die ik had moesten kopen, goede beeldkwaliteit, en philips is een goed merk vind ik.

Maar nu komt het probleem, ze willen een regio vrije, ja dat is die van mij niet. Dus ik verteld dat je makkelijk via internet dingen kon downloaden waarmee hij makkelijk regiovrij gemaakt kon worden, nee dat wilden ze niet.

Nu vroeg ik me af, weet iemand een goede, geen el-cheapo DVD speler, met:

- goede beeldkwaliteit
- coaxiale uitgang, optisch is niet nodig.
- geen onbekend merk
- leest CD, VCD, SVCD en alle DVD-r shit.
- regiovrij

voor ongeveer 200-300 euro?

Alvast bedankt voor de tips en suggesties!

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

Verwijderd

LG, Toshiba, Samsung, kun je meestal wel regio vrij krijgen met een afstandbediening code en zijn over het algemeen wel goede spelers.

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Pioneet DV-350, maar ik weet niet precies welke DVD-R shit hij allemaal leest. Ik weet niet of ie DVD+ ook pakt, - lijkt me wel, daar pioneer zef dvd-r fikkkers verkoopt dacht ik.

IIG kost iets van 188 euro regiovrij, en krijgt alleen maar goede recencies.

volgens vcd-help leest ie alles www.vcdhelp.com

[ Voor 9% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 21-04-2003 11:11 ]

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-02 14:36
waarom regio vrij?? Ik heb zelf nu niet echt zin om een japans talige dvd te kopen op internet...

Verwijderd

shakedown schreef op 21 april 2003 @ 11:20:
waarom regio vrij?? Ik heb zelf nu niet echt zin om een japans talige dvd te kopen op internet...
Naar alle waarschijnlijkheid omdat zijn ouders niet te willen nadenken welke dvd's ze nu wel of niet moeten kopen ;) Stel je gaat naar een ander land op vakantie en wilt wat sfeer-dvd's aanschaffen is dat altijd handig.

Niet iedereen is een tweaker >:)

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:34
de JVC N33 is wel vrij interessant denk ik, ding leest alles en is regiovrij te koop

(die philips 612 is prima regiovrij te maken trouwens hoor, je hebt er alleen een ONE4ALL universele AB voor nodig)

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-02 14:36
Verwijderd schreef op 21 April 2003 @ 11:23:
[...]

Naar alle waarschijnlijkheid omdat zijn ouders niet te willen nadenken welke dvd's ze nu wel of niet moeten kopen ;) Stel je gaat naar een ander land op vakantie en wilt wat sfeer-dvd's aanschaffen is dat altijd handig.

Niet iedereen is een tweaker >:)
tja, zoalng je niet naar buiten europa gaat si er niets aan de hand... maarj aik kan er geen probleem mee hebben dat hdie zijn mij een Regio 2 DVD speler is..

Verwijderd

De JVC XV-N33 is een hele goede DVD-speler, heeft namelijk als 1 van de weinigen een 10 bit 54 MHz video D/A converter wat een hele goede beeldkwaliteit levert.
En wat betreft het geluid dat wordt toch digitaal doorgegeven.

Leest alles echt alles, ook JPEG.

Regiovrij weet ik niet, zal vast wel iets te vinden zijn op het internet.

Kost niet zo heel veel, een 160 euro (zie kieskeurig.nl)

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:11
shakedown schreef op 21 April 2003 @ 11:20:
Dat kan met een niet-regiovrije speler ook hoor, Japan valt nl. ook onder region 2 :)

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-02 21:11

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Topicstarter
Kijk het probleem is dat mijn pa en ma er niet zo veel van af weten. m'n pa zei dus dat hij één ding wel wist, dat hij regiovrij moest zijn. Ik snapte niet zo goed waarom, maar ja dat was moeilijk meer uit z'n hoofd te praten.

Ze hebben nu de philips 634 gekocht, een mooi dingetje, regiovrij, en niet al te veel toeters en bellen.

Bedankt voor alle reacties!

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

Pagina: 1