Vanmorgen probeerde ik Age of Mythology te spelen, maar de cd was opgelsokt door de speler. Nadat ik hem eruit heb gehaald, lijkt de cd beschadigd te zijn. Best zonde, want nu kan ik het spel alleen nog maar met crack spelen. Installeren van het spel lukt me nog wel vanaf die cdrom. Kan ik heb niet fixen door een cloon te maken oid? Anders is het toch best jammer.
Je kan hem proberen te kopieren met CloneCD oid. En anders moet je voor 25 euro een nieuwe bij Microsoft bestellen.
Wat bedoel je met een clone? Als je CD beschadigd is kan je beter contact opnemen met Microsoft oid, en daarbij de situatie uitleggen. Je zou 'm nog kunnen kopieren, maar volgens mij moet je dan nog met een crack blijven spelen.
Hier gaan we geen ideeën uitwisselen over hoe je het spel zonder crack kan spelen, maar toch met een CD die het spel ziet als niet origineel oid, dat heeft een te hoog warez-gehalte.
Hier gaan we geen ideeën uitwisselen over hoe je het spel zonder crack kan spelen, maar toch met een CD die het spel ziet als niet origineel oid, dat heeft een te hoog warez-gehalte.
[ Voor 15% gewijzigd door Laurent op 20-04-2003 12:21 ]
Als je cd beschadigt is kan je er toch ook geen clone meer van makenVerwijderd schreef op 20 April 2003 @ 12:18:
Vanmorgen probeerde ik Age of Mythology te spelen, maar de cd was opgelsokt door de speler. Nadat ik hem eruit heb gehaald, lijkt de cd beschadigd te zijn. Best zonde, want nu kan ik het spel alleen nog maar met crack spelen. Installeren van het spel lukt me nog wel vanaf die cdrom. Kan ik heb niet fixen door een cloon te maken oid? Anders is het toch best jammer.
Dus wat wil je nu ?
Als je Microsoft belt kun je zo een nieuwe krijgen als je een kopie maakt van de cd (onder de kopieermachine dus) en 25 euro op tafel legt.
Dat zie je verkeerd, soms kun je nog net wel een kopie maken met een brander.SandeR schreef op 20 April 2003 @ 12:24:
Als je cd beschadigt is kan je er toch ook geen clone meer van maken, of zie ik dat verkeerd
hij herkent hem wel als origineel, maar geeft een initializing erro na het filmpje. een kopie geeft nieteens het filmpje weer, dus hij is niet warez
Pagina: 1