• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

Topicstarter
Good morning GoTters!

Ik hou van muziek, ik hou van portable muziek, ik hou van mijn RioVolt SP100, Yepp Flash 32 MB MP3speler en ik hou al helemaal van mijn iPod!! Maar ik heb al sinds mijn geboorte echt een kutprobleem, ik heb hele lompe oortjes van mijn mammie gekregen. Op het eerste gezicht is daar niets van te zien, maar wanneer je even goed kijkt kan je zien dat mijn oorschelp totaal afwijkt van alle andere mensjes. Er passen geen dopjes in, tenminste, niet normaal. Als ze erin moeten dan moet ik gewoon een kwartier keihard duwen en dan hangen ze maar 1 minuutje erin.

Ik loop dan ook vaak met een neckband van Sony, mooi ding hoor maar ik vind hem een paar nadelen hebben:

1. De dingen maken minder geluid vind ik.
2. De dingen zijn groot.
3. Hij staat wel lomp op je kop soms.
4. Je kan niet één oor tegerlijk luisteren.

Ik wil dus eigenlijk een andere oplossing. Maar geen dingen zoals supergrote koptelefoons, geen andere neckbands (tenzij er geen oplossing is), geen opvouwbare neckbands en geen losse oorkleppen (dus neckbands zonder de band).

Ik zoek iets waarbij ik mijn dopjes op maat kan laten maken? Sileconen? Plastic? Heeft iemand een idee?

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als ik jou was zou ik naar zo'n bedrijf gaan waar ze gehoorapparaten maken. Die worden bij mijn weten op maat gemaakt.

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-02 10:57

RammY

Dát!

Mn maat heeft dopjes dat zijn gewoon een soort kokertjes van zacht rubber. Die sluit alles mooi af. Dat zijn echt hele fijne. En dr komt goed geluid uit :)
Die past net een sleutel in een gat.. Ik zal ff wat navraag doen.

[ Voor 29% gewijzigd door RammY op 20-04-2003 11:36 ]

Deze advertentieplaats is te huur!

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:58
Je hebt ook oordopjes die met een soort klem achter je oor zitten, ik weet zo alleen niet hoe het heet.

Verwijderd

RamShackle schreef op 20 April 2003 @ 11:35:
Mn maat heeft dopjes dat zijn gewoon een soort kokertjes van zacht rubber. Die sluit alles mooi af. Dat zijn echt hele fijne. En dr komt goed geluid uit :)
Die past net een sleutel in een gat.. Ik zal ff wat navraag doen.
dat zijn awai's in zwart of blauw verkrijgbaar ik heb ze ook , en bij mij paste ook niets totdat ik dit had, er zit een soort lucht kussentje omheen zodat hij naar je oor vorm gaat staan

• RammY

RammY

Dát!

euh jah kan wel jah.. zal ff wat in paint gaan kladderen :P
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~goorm007/blaat.JPG
Dr zit ook een control dingetje aan. Hij heeft een MD-speler.
Daar heeft ie hm toen los bijgekocht. En hij heeft hm grijs met zwarte doppies.

[ Voor 75% gewijzigd door RammY op 20-04-2003 11:46 ]

• The Jester
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11-2024

The Jester

The fool escaped from paradise

Lijm ?

FF serieus: ik zou inderdaad even naar zo'n winkel gaan waar ze hoortoestellen verkopen.
Wellicht dat Philips iets in haar assortiment heeft: die is tenslotte groot op het gebied van audio, alsook op het gebied van hoortoestellen....

As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...

• Diablo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Was zelf ook nooit tevreden over oordopjes totdat ik de Sony MDR-EX70LP kocht, die helemaal het oor in gaan. Hierbij zaten ook 3 verschillende maten rubberen kussentjes.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:43
ik heb van die neckbands, ik noem ze streetstyle. Ik heb ook altijd dat die oordopjes uit m'n oor vallen, en het geluid van die streetstyle dingen is juist beter, imho.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

Topicstarter
Lekker dan mensen!! Jullie hebben in iedergeval allemaal dezelfde ideen als ik. Kijk de ideen heb ik niet nodig en ook niet de dingen zo van ja anders moet je naar de auicien gaan. DUH. Namen wil ik horen!! Bedankt Diablo, bedankt Ramshackle en Soad!

• RammY

RammY

Dát!

Sony MDR-EX70LP DEZE ZIJNHET :P
Dit zijn die soort doppies jah.. Echt hele fijne
Afbeeldingslocatie: http://www.sony.jp/products/Models/Library/img/img/MDR-EX70LP-JE.jpg
Solly voor mijn paintkunst :D

[ Voor 9% gewijzigd door RammY op 20-04-2003 11:52 ]

Pagina: 1