Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Dat kun je zo te zien in de sluiting van het bandje pluggen.LiquidSilver schreef op 20 april 2003 @ 03:56:
Niet echt duur, maar dat zegt dan genoeg over kwaliteit van klokje denk ik, alleen dat kabeltje lijkt me ook niet echt prettig, denk niet dat dat lang goed blijft zitten....
[ Voor 73% gewijzigd door Stoffel op 20-04-2003 04:00 ]
Lebensdauer der Batterie 3 Jahre
• 2 Jahre Garantie
Klokje zal dus wel goed zijn
[ Voor 19% gewijzigd door Ares408 op 20-04-2003 08:31 ]
tis dan misschien niet waterproof, maar met een "nep" ding hoef je niet in de beurt te komen van het water, stoppen ze gelijk.
en de usb connector zou wel goed zijn weggestopt..
Flying High!
w00t, das wel dik...beekware schreef op 20 april 2003 @ 03:54:
Iemand ooit gehoord van Laks Horloges???
Laks.com
Er is namelijk een horloge van Laks met 128 MB Flash memory.
Iemand ervaringen met deze horloges....???
Gewoon ff ~30 MP3's @ zown 128 MB ding...
en dat kabeltje.. dat gebruik je alleen bij de transfer (duh
Jaja, maar het is geen MP3spelerThanatos schreef op 20 April 2003 @ 10:36:
[...]
w00t, das wel dik...
Gewoon ff ~30 MP3's @ zown 128 MB ding...
en dat kabeltje.. dat gebruik je alleen bij de transfer (duh), dus dat lijkt me sowieso geen probleem.
32MB is toch leuk voor een paar bestanden. Als k veel mee wil nemen zal 128 ook niet genoeg zijn, al past er wel W98SE installatie op
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
lijkt het je handig om een kabeltje van je horloge naar je oren te hebben?Venkeroz schreef op 20 april 2003 @ 11:13:
Als er nu een mp3 functie op zat was het helemaal meegenomen. Zou toch moeten kunnen met de huidige technologie of niet?
Bluetooth headhpones_-SToFFeL-_ schreef op 20 April 2003 @ 11:14:
[...]
lijkt het je handig om een kabeltje van je horloge naar je oren te hebben?
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
(ia'tje?
Ik heb niet eens een creditcard!
[ Voor 22% gewijzigd door melvie op 20-04-2003 11:22 ]
damn er zit geen datum op, ik zocht nl toevallig een horloge
[ Voor 40% gewijzigd door Rebels op 20-04-2003 11:24 ]
Moet kunnen toch? Gewoon door je mouw heen naar je nek en dan naar je oren... moet je alleen niet met een t-shirtje gaan lopen_-SToFFeL-_ schreef op 20 April 2003 @ 11:14:
[...]
lijkt het je handig om een kabeltje van je horloge naar je oren te hebben?

Verwijderd
De "echte" gotter iig niet, sinds ia hier verboden zijnVerwijderd schreef op 20 april 2003 @ 13:14:
Benieuwd wie zo vriendelijk wil zijn om hiervoor een IA in te zetten, de prijs valt reuze mee, denk wel dat er veel interesse voor zal zijn
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Ik ga ze een mail sturen over meerdere bestellingen, maar moet dan wel even weten hoeveel horloges het om gaat, misschien korting??
[ Voor 69% gewijzigd door Miglow op 20-04-2003 23:19 ]
10, maar kunnen er ook 25 of meer zijn. De ene keer lijkt iets gewild en valt t mee en de andere keer stormloop waar t niet verwacht van wordt. Zelf ben k aan t twijfelen of ik er wel een wil. Voor de prijs van een horloge heb je ook meer dan 128MB CF en das voor mijn PDA ook wel handig en met een CFadapter in de USB kan je dat kaartje ook lezenMiglow schreef op 20 April 2003 @ 23:15:
Zie mijn post hierboven........
Ik ga ze een mail sturen over meerdere bestellingen, maar moet dan wel even weten hoeveel horloges het om gaat, misschien korting??
en of je per bank mag betalen?Miglow schreef op 20 April 2003 @ 23:15:
Zie mijn post hierboven........
Deze plek is te koop.
disk included
Wat bedoelen ze nu precies hiermee?
Krijg je een installatie CD erbij of is het nu echt PnP?
Als je een installatie CD erbij krijgt vind ik het niet echt handig, moet je ook altijd een CD bij je hebben anders kan je nog niet met dat ding werken...
The dial can be imprinted
with logos and trademarks
(minimum order 100 pcs). ask for details!
Verwijderd
Got logoEsCo schreef op 21 April 2003 @ 11:14:
Mocht je boven de 100 gegadigden komen is onderstaande misschien interessant!
[...]
ZIet er grappig uit, heb wel interesse
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2003 11:25 ]
Ik wil er ook wel eentje hebben.
http://www.laupro.nl/ia/.?id=241
[ Voor 18% gewijzigd door Jan Jaap op 21-04-2003 13:47 ]
Zou iemand mij hier nog duidelijkheid over kunnen geven?Marcel_EA schreef op 21 April 2003 @ 01:43:
• Plug and play, easy operation with startup cd
disk included
Wat bedoelen ze nu precies hiermee?
Krijg je een installatie CD erbij of is het nu echt PnP?
Als je een installatie CD erbij krijgt vind ik het niet echt handig, moet je ook altijd een CD bij je hebben anders kan je nog niet met dat ding werken...
Het heeft weinig zin als je ook steeds een cd'tje mee moet dragen om hem te installeren...
Verwijderd
maar ik zie op de IA van laupro dat ik dan dubbel verzendkosten moet betalen ? naar jou en mij
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Ga dit topic vanavond nog eens doorkijken
www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.
Verwijderd
ik ben wel geintresseerd, weet et alleen nog niet 100% ckr, maar ik hoef er iig geen GoT logo op.
Ja leuk idee alleen werkt dat natuurlijk niet.Verwijderd schreef op 22 april 2003 @ 11:15:
je zet gewoon de drivers op je horloge, kan je overal waar je dat ding wil gebruiken, die drivers installeren
ik ben wel geintresseerd, weet et alleen nog niet 100% ckr, maar ik hoef er iig geen GoT logo op.
Als de drivers op het horloge staan en ik wil hem installeren kom ik er natuurlijk niet bij....

It is not necessary to install software if you have Win 2000 or XP.
It is real hot plug an play.
Best regards
Mag. Bettina Gottfried
LAKS
Cartagena Handels GmbH
Franzosengraben 7
A-1030 Wien
Tel: +43 1 799 15 85
Fax: +43 1 799 10 66
www.LAKS.com
The information transmitted is intended only for the person or entity to which it is addressed and may contain confidential and/or privileged material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any actionin reliance upon, this information by persons or entities other than the intended recipient is prohibited. If you received this in error, please contact the sender and delete the material from any computer.
-----Ursprüngliche Nachricht-----
Von: Kroon, Marcel [mailto:MKroon@europe.ea.com]
Gesendet: Dienstag, 22. April 2003 09:45
An: LAKS Office
Betreff: Laks Memory Watch
Dear Sir / Madam,
I recently I visited your website and saw the Laks Memory Watch.
Due to my job this would be very usefull but I have one question regarding this watch.
Is it really plug and play, I mean can I plug it in and use it or do I need to install software first?!
I can imagine Windows 95/98 need software to be installed but is this also necessary for Windows 2000 / XP?
I hope to hear from you soon.
Thank you in advance.
Kind regards,
Marcel Kroon
Verwijderd
Kun jm altijd nog mooi gebruiken als portable memstickLiquidSilver schreef op 20 April 2003 @ 03:56:
Niet echt duur, maar dat zegt dan genoeg over kwaliteit van klokje denk ik...
Deze advertentieplaats is te huur!
Verwijderd
hap jij ffMarcel_EA schreef op 22 april 2003 @ 11:27:
[...]
Ja leuk idee alleen werkt dat natuurlijk niet.
Als de drivers op het horloge staan en ik wil hem installeren kom ik er natuurlijk niet bij....
de
Lees de draad voor je blaatVerwijderd schreef op 22 April 2003 @ 11:44:
Is zo'n horloge nou echt zo "handig"? Het is misschien wel handig om belangrijke bestanden mee te nemen die niet op een diskette kunnen, maar zodra je het op een computer wil bekijken moet je volgens mij eerst de drivers installeren, ik zou hem om die reden al niet aanschaffen, ik geef toe hij is wel redelijk goedkoop
Pas sinds Win 2000 worden Usb drives standaard door het OS ondersteund. Voor Win 9x zal nog een driver moeten worden geinstaleerd, en die worden idd mooi op een schijfje meegeleverd...
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Als je mijn post hierboven leest waarin ik een email heb gestuurd aan Laks kun je lezen dat als je Windows 2000 of XP gebruikt je geen drivers hoeft te installeren.Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 11:44:
Is zo'n horloge nou echt zo "handig"? Het is misschien wel handig om belangrijke bestanden mee te nemen die niet op een diskette kunnen, maar zodra je het op een computer wil bekijken moet je volgens mij eerst de drivers installeren, ik zou hem om die reden al niet aanschaffen, ik geef toe hij is wel redelijk goedkoop
Deze 2 windows versies installeren deze drivers automatisch en er is geen CD of diskette voor nodig. Voor Win95/98 zal dit waarschijnlijk wel nodig zijn maar volgens mij worden deze OS'es niet echt veel meer gebruikt...
binnenkort hebben we gewoon zelf een USB draadje in ons hand geïmplementeerd
[/toekomstmuziek modus]
Verder voor mij erg handig, als ik naar school ga om al mijn documenten op op te slaan
Deze plek is te koop.
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Waar kan je deze halen?
Die van laks heeft Passwortschutz... klinkt als passwordbeveiliging oid, maar de Duitse taal ben ik niet echt behendigMarcel_EA schreef op 22 April 2003 @ 17:07:
Die Tornado ziet er strak uit en ook nog een 256mb versie... + password protected!
Waar kan je deze halen?
Die Tornado en Laks hebben bijna hetzelfde model, alleen de wijzerplaat is iets anders en er zitten andere wijzers in
Verwijderd
Inkoopacties lopen niet meer via GoT.
Voor dit horloge, zie voor evt inkoopactie : http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=241
verder heb ik liever de laks, vind ik net een wat strakker model...
Deze plek is te koop.
Kan alleen niets vinden over wat die dingen hier moeten kosten.
Ok, Allieddata Hoofdkantoor zit in spijkenix, dat ligt dus 10 kilometer bij mij vandaan
[ Voor 39% gewijzigd door Tjeerd op 22-04-2003 19:17 ]
www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Erg interessant dus, toch maar ff wachten hoe de uitvoering verder is e.d.De Tornado USB Memory Watch is binnenkort verkrijgbaar in 3 verschillende uitvoeringen:
- met 64 MB memory: Tornado UMW 64 adviesprijs: € 59.99 incl btw
- met 128 MB memory: Tornado UMW 128 adviesprijs: € 79.99 incl btw
- met 256 MB memory: Tornado UMW 256 adviesprijs: € 179.99 incl btw
De Tornado UMW zal medio mei beschikbaar zijn.
Maar wel geinige dingetjes, wel jammer dat er geen mp3-functie inzit.
Tegenwoordig is die technologie toch niet moeilijker dan de tijd aangeven?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
[ Voor 8% gewijzigd door Tjeerd op 23-04-2003 12:59 ]
Verwijderd
in BE al wel, leveren ook NL http://www.amerone.be/Nestor schreef op 23 april 2003 @ 12:58:
Dat ding is vanaf 10 mei leverbaar in NL.
> Aangezien het hier om een gebruiks-, draag- voorwerp gaat, had ik nog de
> volgende vraag.
> Ik heb mijn beste gedaan om er achter te komen, zowel via uw site zowel
al
> via andere site's, wat de afmetingen zijn van dit horloge.
> Met name de dikte en gewicht spelen voor mij een rol.
>
> Zou u mij hier meer informatie over kunnen verschaffen?
Hallo, had er net 1 op mijn buro liggen.

gewicht 45 gr.
dikte horloge: 9mm
diameter volledig 4 cm
Tornado USB Memory Watch 128 MB
Prijs: 89.90 EUR (incl. BTW)
Tornado USB Memory Watch 256 MB
Prijs: 189.90 EUR (incl. BTW)
Tornado USB Memory Watch 64 MB
Prijs: 59.90 EUR (incl. BTW)
[ Voor 16% gewijzigd door Joto op 23-04-2003 13:42 . Reden: layout ]
1+1+1 = 1
Nee dan hebben we firewire of bluetoothKeeZ schreef op 22 april 2003 @ 13:48:
[toekomstmuziek modus]
binnenkort hebben we gewoon zelf een USB draadje in ons hand geïmplementeerd
[/toekomstmuziek modus]
Deze advertentieplaats is te huur!
Nog maar ff geduld dus.
Verwijderd
Ik denk dan aan de situatie op school, waar ik hem dus voor zou gebruiken. Doe mij dan maar een normale pendrive...
waar besteld?Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 00:10:
Mijn collega heeft hem gisteren ontvangen. Het is wel een leuk speeltje, ik vind het ten eerste niet makkelijk om een horloge als pendrive te nemen...en ten tweede zit je met het iedere keer afdoen van je horloge of het aan je pc hangen...
Ik denk dan aan de situatie op school, waar ik hem dus voor zou gebruiken. Doe mij dan maar een normale pendrive...
bij http://www.amerone.be/ geldt alleen betaling bij ontvangst in Belgie
ik heel dat bestel formulier invullen,met gegevens
Pics (zit alleen nog wat stof op het glas

Verwijderd
btw, als de mensen zo'n horloge willen hebben, ik woon in belgië dus zou ik gemakkelijk kunnen bestellen.
Greetz
Deze plek is te koop.
Canon EOS 80D En wat glaswerk
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
jah, zie ik nu ook,Firecow schreef op 08 juni 2003 @ 16:09:
je heb er dus wel een redelijk grote pols voor nodig zie ik
ik heb ook heel smal polsje en heb 'm ook besteld, ik maak wel pic allsie er is
Horloge heb je normaliter altijd om, raak je niet kwijt, een pendrive vergeet je wel eens mee te nemen en ik ben er inmiddels ook al 1 kwijt...Cubix schreef op 08 June 2003 @ 23:38:
Dan heb ik liever een pendrive in m'n kontzak en een degelijk horloge. De meerwaarde lijkt mij miniem.
Deze plek is te koop.
En verder vind ik m niet echt groot en niet zwaar.
alleen daar heet ie "xonix" 32 mb voor € 49.99.
Staat in de folder
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
juist ja! wilde net ook gaan postenpvdlaan schreef op 09 juni 2003 @ 19:22:
ik zie net dat je hem ook gewoon bij de kijkshop kan kopen
alleen daar heet ie "xonix" 32 mb voor € 49.99.
Staat in de folder
hier een linkje: klik!
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
* Maxonic twijfelt btw wel of hij dit moet doen.
Ik loop al met 3 removable disks rond:
- MP3-Speler 128 MB
- Digicam met 1 Gig CF
- Sleutelhanger van 128 MB
Maargoed.. ik moet nog wel een horloge hebben
[ Voor 54% gewijzigd door Maxonic op 09-06-2003 23:36 ]

Ding moet krap 200 euro kosten, maar dan krijg je wel een 256 MB-versie, voice recording en koptelefoonplugin op je horloge. Ben wel erg benieuwd naar de geluidskwaliteit van 't ding en hoe lang je kunt afspelen als de batterij -- schijnt binnen een uur opgeladen te zijn
Misschien interessant dingetje wel, iig hoog geek gehalte
--
heb al wat info gevonden op http://www.i4u.com/article1095.html
The Laks Memory Music comes in 32MB, 64MB, 128MB, 256MB versions. It supports MP3, WMA and ADPCM music formats. Music is uploaded through a USB 1.1 interface. The MP3 Watch has a built-in microphone for voice-recording.
The lithium battery charges within 1.5hours and play-time is 4-5hours.
The watch dial has little led indicators that indicate Equalizer settings and other MP3 functions.
[ Voor 44% gewijzigd door Tjeerd op 26-04-2004 23:25 ]
Ik ben nog zeer blij met mijn 128 MB Tornado memory watch die ik op die wijze heb aangeschaft, maar een mp3 player en dubbel geheugen lijkt mij ook wel top.
Overigens doe ik nu mee met een Iriver inkoopactie waarbij de 265MB player ongeveer €115 moet gaan kosten.
In het licht hiervan vind ik bijna €200 voor dit horloge iets te pittig.
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@