[devjes] topic frontpage

Pagina: 1
Acties:

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-02 10:45

bille

Don't call me Buff

Topicstarter
kon het niet echt makkelijk kwijt in et dev. systeem.

Ik wilde dus 2 keer een bookmark maken van 1 frontpage, waarvan 1 op niveau 0 en de andere op niveau -1 .. .helaas hadden beide dezelfde titel.. zodat in MS Explorer 6 dat dus niet gaat zonder dat je de titel verandert.. zou best makkelijk als direct in de titel ook het niveau wordt gezet zodat je in meer gevallen toch een bookmark kan maken...

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

• Dries Arnolds
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

Dit vind ik eerlijk gezegd wel een erg specifieke request. Straks wil iemand de layout-instellingen in een bookmark hebben en daarna iemand de prijsmonitor op een bepaalde datum. Voor je het weet zitten we met een url van 64000-tekens.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dries Arnolds schreef op 20 april 2003 @ 09:35:
[...] Voor je het weet zitten we met een url van 64000-tekens.
En het gaat hier niet eens over de URL; maar over de titel van de pagina :X De TS kan de titel van een bookmark toch aanpassen met Ctrl+b :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• bille

bille

Don't call me Buff

Topicstarter
Ik snap dat ik het zelf kan gaan lopen aanpassen, maar dat gaat met de hand, terwijl een unieke identifier in de titel automagisch gegenereert kan worden.

Als je in de pricewatch zit bij ehm.. Samsung 172T.. dan staat dat toch ook in de topic? anders zou je bij 2 bookmarks van de pricewatch (van 2 totaal verschillende producten) óók zelf de titel van de bookmark moeten aanpassen omdat ze allebei "Tweakers.net - Pricewatch" heten ipv. "Tweakers.net - Pricewatch [ Monitoren (LCD) - Samsung Syncmaster 172T 17]" ... snappie? Een niveau aanduiding in de titel van de page zou dus voorkomen dat je, bij het twee keer bookmarken van hetzelfde topic (maar op anders niveau), zelf de titel moet aanpassen van de bookmark.

Misschien een aardig idee voor T.net abbo o.i.d. dat je net zoals met GoT bookmarks kan maken, ook van bepaalde postings.. zodat je ze achteraf makkelijk terug kunt vinden om een reply te checken.. maar goed, misschien is dat weer een beetje teveel van het goede ;)

Overgens zou een dergelijke feature mij wel motiveren om een T.net abbo te nemen, want ik bookmark me altijd de t*fus bij mijn eigen replys.

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-03 11:25

decramy

root@birdie:~#

In de <title> staat toch de naam van het nieuws??

Hoe vaak komt het voor dat iemand 2 verschillende dieptes wil bookmarken??

[ Voor 3% gewijzigd door decramy op 20-04-2003 15:32 ]

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
bille schreef op 20 April 2003 @ 14:18:
Overgens zou een dergelijke feature mij wel motiveren om een T.net abbo te nemen, want ik bookmark me altijd de t*fus bij mijn eigen replys.
Waarom je zo graag je eigen replies boekmarkt (;)) moet jij weten. :P Maar er is een IMHO handigere manier om je eigen replies terug te vinden. Namelijk door een search op je username. :) Zie hier voor een voorbeeld, ervan uitgaande dat jij dit bent. :D

• bille

bille

Don't call me Buff

Topicstarter
hmjah ok.. er werden nu dus workarounds gezocht. Tis een "feature request" .. doe er mee wat gij wilt :) ik zou het iig wel een handige optie vinden.. netzogoed als dat je die optie ook op het forum hebt.. tuurlijk kan je wel met de search functie gaan zoeken.. maar als je iedere keer dat je ff wil checken of er replys zijn de searchfunctie moet gaan gebruiken.. dat is ook voor mensen met een tragere verbinding niet echt een optie..

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
bille schreef op 20 April 2003 @ 20:39:
maar als je iedere keer dat je ff wil checken of er replys zijn de searchfunctie moet gaan gebruiken.. dat is ook voor mensen met een tragere verbinding niet echt een optie..
Dit snap ik niet helemaal. Tis maar 1 pagina :?. Volgens mij echt een kul-argument!

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• bille

bille

Don't call me Buff

Topicstarter
dude.. denk nou es ff na ipv meteen zeggen dat het kul is. Is een directe bookmark naar je eigen reply sneller of minder snel dan eerst naar de searchfunctie gaan.. invullen, wachten op resultaat.. dan klikken op link naar topic waar je reply in staat en dan nog op de page (met misschien 50 a 60 replys) gaan zoeken naar je eigen reply?

Daar zitten dus nog minimaal 2 pagina's tussen ipv direct naar je eigen reply te kunnen jumpen. Maar goed, doe ermee wat je wilt, het is een feature request.

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01 23:32

SilentStorm

z.o.z

wel als je x>1 linkjes wilt gaan afzoeken. zoeken op je eigen reply kan met ctrl-f (of gewoon typen met mozilla :) )

Localhost is where the heart is

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
bille schreef op 21 April 2003 @ 10:13:
dude.. denk nou es ff na ipv meteen zeggen dat het kul is. Is een directe bookmark naar je eigen reply sneller of minder snel dan eerst naar de searchfunctie gaan.. invullen, wachten op resultaat.. dan klikken op link naar topic waar je reply in staat en dan nog op de page (met misschien 50 a 60 replys) gaan zoeken naar je eigen reply?

Daar zitten dus nog minimaal 2 pagina's tussen ipv direct naar je eigen reply te kunnen jumpen. Maar goed, doe ermee wat je wilt, het is een feature request.
Als jij alleen direct naar je reply wilt linken kan dat ook, en zelfs op twee manieren:
• Je klikt op het aantal reacties in je gallery
• Je bookmarkt de urrel die achter de score + tag zit. Als voorbeeld neem ik dan mijn laatste reactie: http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=750170

• bille

bille

Don't call me Buff

Topicstarter
aha :) ok.. that solves the biggest part of the problem.. vooral die 2e is idd wel handig.. en daar was ik nog niet eens achter .. en dat na 3 jaar T.net :|

anywayz.. wat vinden jullie van het idee om (voor de abbo's bijv?) om zo'n bookmark systeem te ontwikkelen zoals er in het forum zit? of is dat voldoende kost voor een nieuw topic? Het is wellicht het overwegen waard toch?

[ Voor 8% gewijzigd door bille op 21-04-2003 13:46 ]

Pagina: 1