[HOMM3] Online gamen met 1 persoon achter LAN

Pagina: 1
Acties:

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:25

aapelite

Do the kirby!

Topicstarter
Ik heb een vraag over het spel Heroes of might and magic 3 (lekker oud maar blijft leuk)

Het probleem is dus dat ik er gewoon mee online kan gamen met een maat, maar nu willen we onze broertjes laten joinen en die zitten dus beiden achter het netwerk. Nu kunnen ze wel in de game komen maar in het spel zelf kunnen we hun chat niet zien en na een beurt van hun gaat het spel niet meer verder. We hebben het zover gekregen dat ze dus in de game kwamen door de persoon achter het netwerk via netwerk te laten joinen en de ander via internet anders wilde het ook niet echt lukken.

Ik heb de search hier gebruikt maar heb er verder niets over kunnen vinden :(
Heeft iemand enig idee of we iets kunnen instellen of iets dergelijks, of of dat er een connectie programmaatje is waarmee het wel zou kunnen?

Verwijderd

sorry, ik snap het niet helemaal.

heb je zo ook al allebei via internet laten joinen?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 02:37:
sorry, ik snap het niet helemaal.

heb je zo ook al allebei via internet laten joinen?
Hij en een vriend spelen altijd via internet tegen elkaar. Nu wilden ze een keer dat hun broertjes mee gingen doen. Maar aangezien die bij hun thuis wonen moeten ze via het netwerk joinen. Het joinen op internet is hun uiteindelijk gelukt, maar de broertjes kunnen niet chatten en als zij één keer hebben gespeeld stopt het spel.

Moet je misschien bepaalde rechten aan mensen geven? Of heb je een firewall aanstaan die verschillende acties van één kant kan blocken?

The devil is in the details.

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Topicstarter
nee geen firewall en alles is compleet gedeeld voor iedereen. Via internet heb ik inderdaad ook geprobeerd naar dan kunnen allebei de broertjes niet joinen omdat iemand met dat IP dan al in de game zit denk ik.

Ik zie trouwens net staan bij gamespy arcade dat heroes 3 er ook tussen staat, zou dit wel kunnen werken of krijgen we dan toch hetzelfde probleem?

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Topicstarter
schopje