Toon posts:

[win 2k] SVCHOST 100% CPU

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, hoor maar ik word echt gek. Iedereen zegt weer wat anders. Wat is nou de oplossing om dit probleem op te lossen? De 1 zegt adaware de ander zegt Code Red (virus) weer een ander zegt, schakel het uit...etc. ...etc...
Kan iemand mij nou vertellen wat ik moet doen?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Meer info dan alleen dit geven wellicht?

Waar héb je het in godsnaam over?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

svhost...wow...oftewel een service op je computer neemt cpu gebruik iets te ruim als begrip!

Vanaf wanneer heb je het probleem gekregen....wat was het programma dat je daarvoor ge-installeerd had!

Oh ja, als je svhost uitschakelt dan..werkt je systeem niet zo goed meer. Het is een belangrijk onderdeel van de service controle!

[ Voor 26% gewijzigd door swampy op 20-04-2003 01:42 ]

There is no place like ::1

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nou, nee.
We zijn geen helpdesk waar je zomaar je oplossing op een presenteerblaadje aangereikt krijgt. Als je een oplossing in hapklare brokken wilt, kun je beter een helpdesk gaan bellen.

Wij zijn een forum waar vooral eigen inzet een grote rol speelt. Juist bij dit onderwerp is dit aan de orde, aangezien er (zoals je al gemerkt hebt) veel over te vinden is.

Nou is dat natuurlijk geen oplossing voor je probleem; toch zou je die graag willen.
Ik stel het volgende voor: Ga eens wat oplossingen uit de search proberen. Noteer welke oplossingen je hebt geprobeerd indien het allemaal niet werkt. Verwerk dit in een mooie topicstart waar jouw eigen inzet centraal staat. Stel dan je vraag nogmaals aan ons, maar dit keer voldoet hij wel aan Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette).

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Dit topic is gesloten.