Toon posts:

Gratis Tweakers.net zonder Ads!!

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vond zelf dat de advertenties op Tweakers.net de laatste tijd behoorlijk uit de hand beginnen te lopen. Vooral die 'bigad' van Orange die zomaar ergens tussen de headlines wordt gepoot :? 8)7

Nou heb ik eens goed nagedacht hoe ik die banners onschadelijk kon maken :) En de oplossing is eigenlijk best simpel.

1. Draai je eigen DNS Server
2. Koppel het domein webads.nl met je eigen ip address (is het snelste)
3. Ga naar de command prompt en type: 'ipconfig /flushdns'
4. Je ziet de irritante banners niet meer op Tweakers.net :)

Het idee is uiteraard tevens bij andere sites te gebruiken.
Succes ermee! >:)

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Als je ze echt weg wilt hebben moet je een abbo nemen. Denk niet dat dit zo maar mag

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

Hmmm, en binnen de kortste keren krijgt Tweakers geen inkomsten meer, en verdwijnt het helemaal van het internet.
heeft niemand, nooit meer last van al die banners. Goed idee. :Z

[ Voor 5% gewijzigd door MrE op 20-04-2003 01:34 . Reden: een tjaptjoi rundvlees, met witte rijst ]

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik kan me geen reden bedenken waarom het (wettelijk?) niet mag. Ze vinden het uiteraard vervelend dat je geen abbo neemt :)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-03 15:40

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

2Gather soliciteert naar een ban?

Verwijderd

Topicstarter
Femme schreef op 20 april 2003 @ 01:34:
2Gather soliciteert naar een ban?
Sorry Femme.. Maar ik doe toch niets illegaals???
Als je dit wilt voorkomen moet je de ads denk ik niet via een andere domein regelen maar via ads.tweakers.net www.tweakers.net/ads of zoiets :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 01:36 ]

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Omdat Gathering of Tweakers (GoT) een gratis dienst van Tweakers.net is BV wordt er op de pagina's reclame gemaakt. Het weren van deze reclame op welke manier dan ook is verboden. Deze reclame zorgt voor het voortbestaan van Gathering of Tweakers en Tweakers.net BV. Overtreding van deze regel kan reden zijn voor onmiddellijke uitsluiting.
Doe ermee wat je wilt.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Verwijderd schreef op 20 april 2003 @ 01:33:
Nou, ik kan me geen reden bedenken waarom het (wettelijk?) niet mag. Ze vinden het uiteraard vervelend dat je geen abbo neemt :)
[...]
Tweakers.net BV behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor om een gebruiker zonder opgaaf van reden de toegang te ontzeggen.

[...]

Omdat Gathering of Tweakers (GoT) een gratis dienst van Tweakers.net is BV wordt er op de pagina's reclame gemaakt. Het weren van deze reclame op welke manier dan ook is verboden. Deze reclame zorgt voor het voortbestaan van Gathering of Tweakers en Tweakers.net BV. Overtreding van deze regel kan reden zijn voor onmiddellijke uitsluiting.
Neem aan dat die rgeels ook wel voor de T.net FP gelden aangezien die weer bij Tweakers.net BV hoort enzo...

Er om heen kijken of abbo nemen lijkt me het beste :)

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
Das mij teveel werk hoor :Z.

Die paar banners neem ik maar op mn FREE abo toe :).

Grolsch Royce!

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

1. Dit mag niet
2. Je bent beetje laat met dit idee (Is al vaker langsgekomen :P)

http://flickr.com/photos/itommy/

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 april 2003 @ 01:35:
[...]
Sorry Femme.. Maar ik doe toch niets illegaals???
Als je dit wilt voorkomen moet je de ads denk ik niet via een andere domein regelen maar via ads.tweakers.net www.tweakers.net/ads of zoiets :)
nee je doet niks illegaals,

En Femme of wie dan ook doet ook niks illegaals als ze gewoon even je IP of je usernamepje uitsluiten van hun servicen, ofwel soms?

ben je nou echt zo naief dat je dat niet ziet?

Verwijderd

Topicstarter
Ten eerste: Het gaat niet om de banner van GoT maar om die van de FP. Ten tweede: Ik klik toch niet op die banners! Ten derde: Ik blokkeer alleen een domein, dat is mijn recht als ik dat wil :) Ten slotte: Het wordt denk ik ook wel enigszins uitgelokt.. :/

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 01:41:
Ten eerste: Het gaat niet om de banner van GoT maar om die van de FP. Ten tweede: Ik klik toch niet op die banners! Ten derde: Ik blokkeer alleen een domein, dat is mijn recht als ik dat wil :) Ten slotte: Het wordt denk ik ook wel enigszins uitgelokt.. :/
Banners iriteren me niet, alleen die Flash dingen zijn soms rot.

Tip: Scroll dan gewoon die flash voorbij :P

Grolsch Royce!

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
Het mag niet.. Klaar.. punt uit

Rot maar dicht, dit gaat nergens heen.. toch? :P

P.S. Wel klote dat die orange banner 100% CPU load trekt :| :D

edit:
Vindt je het wel handig van jezelf om dit soort 'weetjes' bij de gasten die het gemaakt hebben te posten?? Dat is een beetje de sleutel van m'n voordeur in de woonkamer gaan zitten namaken en hem trots laten zien aan mij...
Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 01:47:het internet is voor jou misschien een leuk speeltje, maar sommige mensen moeten er nog daadwerkelijk hun brood mee verdienen..
* Sn3akz steekt z'n hand huizenhoog de lucht in :P

[ Voor 78% gewijzigd door Sn3akz op 20-04-2003 01:51 ]

Verwijderd

dat jij er niet op klikt is niet relevant.. T.net krijgt voor het gros van de banners betaald per pageview als ik me niet vergis..

en recht? sure jij hebt dat recht om dingen van/naar jou pc te blokkeren, net zo goed als T.net het recht heeft verkeer van/naar hun servers te blokkeren, zie vorige posts..

en over uitlokken gesproken, de enige persoon die hier echt bezig is met uitlokken ben jij..

het internet is voor jou misschien een leuk speeltje, maar sommige mensen moeten er nog daadwerkelijk hun brood mee verdienen..

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

EN als jij hier gekickt wordt is dat ook het goed recht van T.net.

Over uitlokken gesproken...
Ooit van goed fatsoen gehoord?

Dat je je hier uberhaupt durft te reggen als je het er niet voor over hebt om tegen een paar bannertjes te kijken....

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Jah ik snap het ook niet helemaal... Dit soort reclame werkt toch averechts :? Iedereen vindt die Orange reclame die zo gigantisch moet opvallen toch gewoon irritant :? Of zijn er echt mensen die er geïnteresseert op klikken??
BackSlash32 schreef op 20 April 2003 @ 01:47:
[...blaat...]
Dat je je hier uberhaupt durft te reggen als je het er niet voor over hebt om tegen een paar bannertjes te kijken....
Ik heb me helemaal niet geregged op de frontpage :?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 01:57 ]

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-03 19:17
Het gaat er niet om of de reclame werkt, het gaat erom dat de reclame geld oplevert. Block jij de banners -> t.net geen geld. Dus geeft t.net jou in dat geval geen content. Sim-pel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 01:51:
Jah ik snap het ook niet helemaal... Dit soort reclame werkt toch averechts :? Iedereen vindt die Orange reclame die zo gigantisch moet opvallen toch gewoon irritant :? Of zijn er echt mensen die er geïnteresseert op klikken??
dat is weer totaal niet relevant in deze situatie..

om toch even op je vraag in te gaan; als het toch averechts zou werken, waarom zou die campagne dan nou nog lopen? denk je nou werkelijk dat er geen marketing team zit bij Orange (of welk ander bedrijf for that matter) dat hier over na denkt..

en heb je er misschien ooit aan gedacht dat het Orange nou niet zozeer om de clicks gaat, maar meer om de naamsbekendheid? of ren jij soms na het zien van zo'n (stijlvolle) Orange reclame ook gelijk naar de winkel om een telefoon te kopen?

zo zie je maar weer, misschien moet je er eerst zelf eens wat beter over na denken voor je allemaal BS gaat lopen roepen..

• blackd
  • Niet online
Het gaat er hier om dat jij er voor zorgt dat Tweakers.net inkomsten misloopt. Niet alleen doordat jijzelf banners blockt, maar ook anderen aanzet tot het blocken van banners.

Aangezien je niet geregged bent @ frontpage, kunnen we inderdaad geen account bannen.
Voor GoT ligt het anders. Daar heb je wel een account, en deze kunnen we wel bannen, zodat we het recht om te posten afnemen.

Aangezien je de registratievoorwaarden hebt gezien tijdens het registreren van jouw nickname, en hiermee accoord bent gegaan, ga je er dus ook mee accoord dat jouw account gebanned kan gaan worden op GoT.

[ Voor 55% gewijzigd door blackd op 20-04-2003 02:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
ach ja.. er zijn altijd mensen die dit soort handige tips niet kunnen waarderen ;(
Ik heb er profijt van, ik wou het gewoon even delen.. Maar stank als dank merk ik wel weer ;(

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Krijg het nou in je botte kop dat dat nou niet gewenst is hier.

Wat nou stank voor dank?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• blackd
  • Niet online
Yeah right, jij komt zeker niet graag op Tweakers.net?

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Aan de reacties is het wel duidelijk lijkt me hoe we denken over banner blockers. Deze gaat dicht.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-03 06:31
Het weren van banners is het direct schenden van de belangen van Tweakers.net. Daarom wordt op dit moment jouw toegang tot onze servers heroverwogen. Zoals je jezelf het recht geeft om ons van inkomsten te ontberen, zo hanteren wij ons recht om door ons ongewenste bezoekers te weren van al onze servers.

Let wel, we doen ons uiterste best om de zaak zo gebruikers vriendelijk te maken, maar het kacheltje moet hier ook roken. Banners zijn onze nummer een inkomstenbron, dus we zij daar bijzonder zuinig op. Tweakers.net in de lucht houden kost geld, door banners te blocken is het snel exit met alle diensten van Tweakers.net.

Dit klinkt misschien erg hardvochtig, maar als we dit niet zo doen, kunnen we de zaak beter stoppen. Voor niks gaat de zon op, en de rest kost helaas geld.

[ Voor 28% gewijzigd door zeef op 20-04-2003 02:40 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.