Wordt weer met -1's gesmeten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
nieuws: AMD Athlon 64 2800+ performance preview

Normale eerste reacties worden zonder pardon als first post bestempeld.

Waar zijn we mee bezig :? 7(8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Fairy op 20-04-2003 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Die heb ik zelf op -1 gezet omdat daar eerst alléén dit zinnetje stond: "Ik hoop wel dat de uiteindelijke versie wel beter wordt anders vrees ik dat Intel behoorlijk wat klanten bij AMD weg gaan snoepen." Later heeft hij er wat bijgezet over z'n audiobewerking... en toen heeft hij dit stukje heel lief eronder gezet: "Edit: Overgewaardeerd? First Post ????? " alsof dát de reden van zijn edit was... Niet dus. ;)

edit:
Die first post heb ik er zelf op gezet toen alleen nog dat eerste zinnetje er stond.

[ Voor 22% gewijzigd door Superdeboer op 20-04-2003 00:43 ]

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
super-de-boer schreef op 20 April 2003 @ 00:38:
Die heb ik zelf op -1 gezet omdat daar eerst alléén dit zinnetje stond: "Ik hoop wel dat de uiteindelijke versie wel beter wordt anders vrees ik dat Intel behoorlijk wat klanten bij AMD weg gaan snoepen." Later heeft hij er wat bijgezet... en toen heeft hij dit stukje heel lief eronder gezet: "Edit: Overgewaardeerd? First Post ????? " alsof dát de reden van zijn edit was... Niet dus. ;)
Ik was nog met de post bezig maar gaf een ALT S op (ben ik gewend) ipv enter en heb daarna meteen de rest getikt. PS. de first post is er op gezet nadat ik de edit gemaakt had. Daarnaast is het IMO pas een first post als je 4 woordjes tikt 1 a 2 minuten na de posting van het newsitem en niet een kwartier later.

Een echte first post is dit: http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=750481

[ Voor 34% gewijzigd door Fairy op 20-04-2003 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Dus als ik het goed begrijp is de post eerst kort ingeplant en daarna bewerkt? Dan vind ik niet dat je ons op de vingers moet tikken omdat wij juist modereren. Dat jij op dat soort wijze bovenaan wilt komen te staan wilt niet zeggen dat wij niet correct mogen moderenren.
Als jij dat echt perongeluk doet dan moet je er mee leren leven dat het nou een keer niet zo'n denderende post is. Want laten we eerlijk wezen: wat probeer je nou helemaal te zeggen? "Ze moeten het beter doen". Nou :Z , ten eerste is dat natuurlijk niet al te sterk onderbouwd, ten tweede is het wel een aanleiding tot flamen voor sommige mensen. Ik vind dat de post echt niet meer dan een +0 verdient.

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Om trouwens nog ff op de rest van de draad in te gaan:
Als M$ een troll is, dan is dit ook een trol.

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

/me heeft gelijk, een moderatie dient gebaseerd te zijn op wat je post, een eerste post die later ge-edit wordt, dient ook na een edit de originele score te behouden.
Als het onbedoeld is, is dat jammer voor jou, maar geen fout van de moddereter.

heb hem overigens wel van -1 afgehaald, hij staat nu op een 0:score, maar daar hoort hij wmb te blijven
(first posts dienen enkel op een -1 te belanden wanneer het bijzonder ergerlijke firstposts zijn, enkel smilies, een '.'-punt om hem later te editten, of 'joepie, first post'-opmerkingen;
dit lijkt me een standaard 0:firstpost)

[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 20-04-2003 00:58 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Heb hem ff doorgelopen :)

Waarom heeft Femme altijd de hoogste score? Hoopt iedereen dat ze dan vriendjes worden? :+

http://flickr.com/photos/itommy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

T. van Beek schreef op 20 April 2003 @ 01:43:
Heb hem ff doorgelopen :)

Waarom heeft Femme altijd de hoogste score? Hoopt iedereen dat ze dan vriendjes worden? :+
Ik ben het met je eens dat Femme af en toe net iets te hoog staat, maar over het algemeen zijn het goede, verklarende posts en die verdienen nou eenmaal die score's.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Pagina: 1