Toon posts:

Auto MP3 speelt alleen eerste 10 nummers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een MP3 Speler in de auto: Connect/Nav (Navigatie systeem in de Fiat Stilo). Nu brandde ik regelmatig CD's met mijn oude en brakke HP7200 burner. Nooit enig probleem.

Sinds enige tijd heb ik een PlexWriter 49/24/48 en kan ik alleen de eerste 10 nummers (soms 9 soms 11) spelen van de CD. Ik gebruik het zelfde burn programma (Nero 5.5.9) en heb verschillende burn snelheden geprobeerd, zelfs 1 speed. Geen verbetering. De CD's doen het prima in iedere andere speler.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Voordat je gaat branden kan je bij 1 van de tabbladen in het brand-scherm kiezen welke opties je gebruikt.

Zoals Mode 1 / Mode 2, verzachte ISO restricties, etc.
Als je die eens helemaal compatible zet?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
Uiteraard geprobeerd... Level 1, Mode 1, ISO9660. Exact hetzelfde als de HP...

Het maakt mij overigens niet uit dat de lange bestandsnamen eraan gaan, speler leest toch alleen tag's

Verwijderd

Topicstarter
Kick, niemand?

Verwijderd

Misschien dat je paden te diep zijn voor je mp3 spelertje? Of staat je radio wel in de intro mode, dattie alleen de eerste 10 nummers afspeelt ofzo? :S Heel vaag probleem dit. Al eens met andere cd's geprobeerd? En wat gaatie doen na 9 /10 / 11 nummers? skipt ie veel of stopt ie gewoon helemaal?

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 14:30

Magic666

No one's neighbour!

Het feit dat de cd's wel goed spelen bij andere spelers geeft aan dat je cd's goed gebrand zijn. Speler in de auto aan vervanging toe?

Verwijderd

Topicstarter
Hey... reacties! Alle MP3's staan in de root. Radio staat niet in de intro mode o.i.d. Ik gebruik exact de zelfde CD's als in mijn oude burner dus dat is het probleem niet.

Als 'ie bij een nummer komt wat onleesbaar is ~10 dan stop de speler met spelen. De ID3 tag wordt niet weergegeven, wel de DOS bestandsnaam. (nummer heet b.v. amon tobin, dan geeft ie filenaam amonto1 weer.

Speler in de auto werkt prima met de oude CD's
Pagina: 1