Project IGI ?

Pagina: 1
Acties:

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-02 19:40
Wie kent dit spel? De screens zien er cool uit..het lijkt me een gaaf spel..ik download nu de demo...(www.gamespot.co.uk)
Heeft iemand deze demo al gedaan ? zo ja cool ?

Verwijderd

wo0p hij is kick >:)

Verwijderd

Nee ben hem ook aan het downen 58% 10.9kb/s :( nog een half uurtje volgens gozilla dus dan kan ik spelen:)

Verwijderd

weet iemand een beetje snelle mirror ??

want met 3.8 K/s (kabel, van gamespot downen) schiet ook niet echt op :Z

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:36
:( hij doet het niet. ik heb hem binnen maar werken ho maar hoor :(
ben hem nu weer aan het binnen halen hoor :(

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Hoyden
heb demo vanochtend 15 min gedaan..is cool vind ik...vooral werken met een verrekijker en die Dragunov (oid) sniper-gun... :9
Wordt goede game...

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-02 16:13
Ziet er strak uit ja, ik ben m aan het downloaden (lekker mirror 110kB/s via gamespot en DAP)

• Dr_Frickin_Evil
  • Laatst online: 19-02 16:13
Leuk, maar wel traaag op mn cel500 128MB TNT2 in win2k! Ik speel in 800x600x16, en het is traag af en toe! Ben ik de enige?

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:48

Vos

AFCA

Op athlon @750, gf2 mx op 1024 32 bits wel beetje schokken....dus wel pittige eisen lijkt me..maar op p3-800 met gf2 gts loopt ie perfect

• edward2
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Ja, hij vraagt best wel wat van je systeem, maar dit is nu al m'n gamepje geworden, een echte aanrader, ik heb pas een paar pogingen gedaan, maar ik vind em best wel pittig.

Niet op voorraad.

Verwijderd

Ja die demo is best pittig (ik speel op medium)Maar leuk spel hoor, kruising tussen Delta Force en Half Life vind ik. Errug leuk.

Verwijderd

Ik heb hem al 3 keer op medium geprobeerd maar telkens alarm af:( dus ik 1 keer op easy meteen uitgespeeld. Zodra ik kans heb gooi ik hem weer op medium en ik wil zeker nog op hard uitspelen want is echt een leuke game.

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:56

Type-R

One Minute Shakin

ik krijg een error als ik um intalleer:( (erg onprofessioneel, alles in een zipje proppen) :(

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Niet weggooien, daar is een fix voor, ik zal em posten als ik wat vind.

Niet op voorraad.

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

De oplossing. Unzip alle bestanden en maar in de directory waar Setup.exe staat een dir aan die PC heet. Kopieer ALLES in die dir behalve Setup.exe.

Nu kan je hem installeren! (dit is een guote van gamers.net, dus ik heb dit niet zelf geprobeerd, want de mijne deed het gelijk)

Niet op voorraad.

Verwijderd

De versie van www.eidosinteractive.com doet het perfect. Kreeg wel een melding dat dx7 er niet opstond..(ik had dx 7.0a erop gezet (sof cd) nadat ik dx8 eraf had gehaald) dus heb ik dx8 er maar weer opgezet.

Draait subliem, al vind ik de graphics erg meevallen..had toch wel wat betere graphics verwacht.

Heb hem inmiddels op Hard uitgespeeld (nou ja, bijna...stond voor die truuk, maar wou nog ff die hulptroepen neerknallen >:))

Kleine walkthrough:..klim op het dak. Ga naar beneden door het dak heen. Maak die gastjes af...ga naar de computer..gebruik use (nu heb je 2 min geen camera's)Ga nu naar buiten en dan naar links richting watertoren..ventje erboven maak je af met je mes (schilt weer ammo.) Met je sniper mol je eerst ventje aan de overkant. Dan maak je de rest af (die je ziet, wel camera's eerst, want soms zijn je 2 min al om, en dan zien de camera's de ventjes). Als je ammo op is, neem je de kabel naar de andere kant..ff ammo pakken, de rest is makkelijk.

Gebruik ook veel je gedempte mitraileur, die wordt niet zo snel gehoord. Als er een alarm afgaat, probeer dan zo'n alarm knop te vinden...scheelt iig een hoop herrie.

Verken niet de huisjes rechts onder (op je notebookje), helemaal achteraan zitten de versterkingen. BTW, je kan ook door 1 muur schieten. Dit geeft een heel leuk effect als je weet waar iemand altijd staat ed.

Misschien kan je met die minimi (WTF:?:?) wel door 2 van die houten muren schieten...heb ik nog niet geprobeerd!

Wel jammer dat de lichamen snel verdwijnen en dat je geen messen kan gooien. Die verrekijker is echt superhandig, ventjes en camera's krijgen zo'n rood vierkantje om hun heen.

Oh, ja, ook jammer dat het maar 1 lvl is :(

• Hoyden
Ik moorde gewoon hele "kamp" uit :)
Door alarm heb je weer wat extra vlees om af te raggen :)
IS niet de bedoeling en zal in echt spel ook wel stukkie moeilijker zijn zo als ik het deed....
Verder is spel zeer cool...gelukkig realistische wapens en omgeving...geen futoristische onzin...
Aanradertje dus !

Verwijderd

Ik moorde gewoon hele "kamp" uit
Door alarm heb je weer wat extra vlees om af te raggen
Probeer eens op hard te spelen...

Verwijderd

Is het geen DeusEx clone dan? Want wat ik zo uit de beschrijving las wel.
Ik ga hem vanavond downen.

Verwijderd

Demo is te kort om daar wat over te zeggen! Ik vond echt wel dat ze een hele missie konden doen ipv 1 lvl. Persoonlijk vond ik Deus-ex meer boeien, diepere gameplay.

Laat niet weg dat sniperen altijd leuk is in dit soort spellen! Ik weet nog niet of ik hem ga halen......Zit meer op Halo te w8n.....
Pagina: 1