De versie van
www.eidosinteractive.com doet het perfect. Kreeg wel een melding dat dx7 er niet opstond..(ik had dx 7.0a erop gezet (sof cd) nadat ik dx8 eraf had gehaald) dus heb ik dx8 er maar weer opgezet.
Draait subliem, al vind ik de graphics erg meevallen..had toch wel wat betere graphics verwacht.
Heb hem inmiddels op Hard uitgespeeld (nou ja, bijna...stond voor die truuk, maar wou nog ff die hulptroepen neerknallen

)
Kleine walkthrough:..klim op het dak. Ga naar beneden door het dak heen. Maak die gastjes af...ga naar de computer..gebruik use (nu heb je 2 min geen camera's)Ga nu naar buiten en dan naar links richting watertoren..ventje erboven maak je af met je mes (schilt weer ammo.) Met je sniper mol je eerst ventje aan de overkant. Dan maak je de rest af (die je ziet, wel camera's eerst, want soms zijn je 2 min al om, en dan zien de camera's de ventjes). Als je ammo op is, neem je de kabel naar de andere kant..ff ammo pakken, de rest is makkelijk.
Gebruik ook veel je gedempte mitraileur, die wordt niet zo snel gehoord. Als er een alarm afgaat, probeer dan zo'n alarm knop te vinden...scheelt iig een hoop herrie.
Verken niet de huisjes rechts onder (op je notebookje), helemaal achteraan zitten de versterkingen. BTW, je kan ook door 1 muur schieten. Dit geeft een heel leuk effect als je weet waar iemand altijd staat ed.
Misschien kan je met die minimi (WTF:?

) wel door 2 van die houten muren schieten...heb ik nog niet geprobeerd!
Wel jammer dat de lichamen snel verdwijnen en dat je geen messen kan gooien. Die verrekijker is echt superhandig, ventjes en camera's krijgen zo'n rood vierkantje om hun heen.
Oh, ja, ook jammer dat het maar 1 lvl is