Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Dan kon je beter een 800 kunnen kopen, en overklokken naar 1100, zonde.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Maar bedankt voor je "constructieve" antwoord op mijn vraag.
Zijn er ergens tweakers die mij wel GEWOON antwoord kunnen geven?
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Er is dus wel iemand die het voor elkaar heeft gekregen!
Ohw euh als je ff zoekt naar het tabelletje met de multiplier instellingen in de whitepaper van de processor, kan je wel terugvinden of je hem goed hebt geunlocked. Dat weet ik ook ff niet uit mijn hoofd.
Da_Man -=> ietsje vriendelijker mag wel
Bericht hierboven
Waar vind ik die?Bij mijn processor?of zo?
Of staat het ergens op een website?Kan iemand mij trouwens een schematje van die mplr. dipswitch settings aanwijzen (site?) ik heb namelijk een vrij oude versie van het mobo.
Verwijderd
http://www.asus.com/Products/Motherboard/manual_socka.html
maar het kan ook zijn (wat ik zelf denk) dat je CPU gewoon niet meer wil.. (want zo ver gaan die 1Ghz dingen niet hoger)
Have a wheelie good weekend!
dat zegt dus nix over de OC baarheid van een AMD TB
If there's Oldskool i'm there
Mag ook gezegd worden van Halo_MasterOp dinsdag 21 november 2000 21:26 schreef Floris_Diemel het volgende:
Ik heb een Tbird 800@1070
Er is dus wel iemand die het voor elkaar heeft gekregen!
Ohw euh als je ff zoekt naar het tabelletje met de multiplier instellingen in de whitepaper van de processor, kan je wel terugvinden of je hem goed hebt geunlocked. Dat weet ik ook ff niet uit mijn hoofd.
Da_Man -=> ietsje vriendelijker mag wel
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
traktor scratch!
---------------------------------------------
Twea-king>:)
---------------------------------------------
Verwijderd