[BF1942] Probleem connecten server

Pagina: 1
Acties:

• Emerge
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-02 06:56

Emerge

Bifidus schmifidus

Topicstarter
Ik heb de FAQ van Battlefield 1942 al doorgelopen, maar deze foutmelding staat daar niet in.
Wanneer ik bij een lan probeer te connecten met een game van een vriend van me, dan krijg ik de melding: "Data difers from server". Andersom krijgen we precies hetzelfde verhaal.
We gebruiken allebei exact dezelfde versie van Battlefield en Road to Rome, en allebei hebben we een andere cdkey. Weet iemand wat deze foutmelding betekent, en hoe we dit kunnen verhelpen?

Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Uit de melding "Data differs from server" kan je opmaken dat er dus iets verschilt qua software. Als jullie allebei dezelfde versie hebben kan het daar dus niet aan liggen. Ik gok dan dat jullie een (paar) map(pen) hebben die van elkaar verschillen. Neem de map van de server en download die als client, dan weet je zeker dat je dezelfde hebt :)
Als dat ook niet heeft geholpen zou ik allebei de systemen updaten naar 1.31.

The devil is in the details.

• Emerge
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-02 06:56

Emerge

Bifidus schmifidus

Topicstarter
Hmm, updaten hadden we ook al geprobeerd, alleen kregen we daar allebei (en bij nog meer mensen) het probleem dat het geluid bij sommige wapens te laat kwam, en daarna bleef hangen (zoals bij het machinegeweer). Wat zou dáár dan de oplossing voor kunnen zijn?

Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?

Verwijderd

gebruik 1.31 patch ipv 1.3