Toon posts:

Google cache

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik zoek al wekenlang maar ik kan nergens vinden hoe ik dit op kan lossen.
Weet iemand hoe je de cache van Google leeg haalt?
Als ik op Google.com iets wil opzoeken, is steeds een lijst te vinden van eerdere zoekacties die met die letter beginnen. Ik heb Google Bars geinstalleerd maar ook daar krijg ik het niet weg met de daarvoor bedoelde optie.
OS = WinXP

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:24

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Internet Explorer -> Tools -> Internet Options -> Content -> AutoComplete

This footer is intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
ok! Bedankt!

Verwijderd

hmm nu er toch een topic over is. Weet iemand ook hoe je deze lijst kan aanpassen? Dus niet alles er uit gooid maar gewoon een paar fouten kan opzoeken en wissen ?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 19 April 2003 @ 22:31:
hmm nu er toch een topic over is. Weet iemand ook hoe je deze lijst kan aanpassen? Dus niet alles er uit gooid maar gewoon een paar fouten kan opzoeken en wissen ?
Probeer de ***sites die je eruit wilt halen eens uit je history te halen (ctrl+h) :)

Even voor de duidelijkheid; de vraag van de TS heeft dus _niets_ met Google te maken

[ Voor 12% gewijzigd door Spider.007 op 19-04-2003 22:38 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

I&T -> SA

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Gaat mij meer on de echte type fouten en niet om de 18+ zoekopdrachten :)
Meer dingen zoals een login naam (van bv webmail enzo). Maar die staan weer in een andere lijst ? Want daar maak ik nog wel eens stomme type fouten in.

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 14:07
Verwijderd schreef op 19 april 2003 @ 22:31:
Volgens mij is het encrypted, en niet zo aan te passen.

Coïtus ergo sum

• Keesk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 18:13
type fout selecteren (b.v. met linker muis knop op klikken) en op delete toets van het toetsenbord drukken

[ Voor 6% gewijzigd door Keesk op 19-04-2003 22:59 ]

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Keesk schreef op 19 April 2003 @ 22:57:
type fout selecteren (b.v. met linker muis knop op klikken) en op delete toets van het toetsenbord drukken
in die history list slimmerd ;)

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 april 2003 @ 22:50:
Gaat mij meer on de echte type fouten en niet om de 18+ zoekopdrachten :)
Meer dingen zoals een login naam (van bv webmail enzo). Maar die staan weer in een andere lijst ? Want daar maak ik nog wel eens stomme type fouten in.
Ja dat probleem heb ik ook. Terwijl ik aan het typen ben komt de verkeerde URL in de adresbalk en moet ik door blijven tikken totdat de goede ge'autocomplete' erin staat. :)
Pagina: 1