Ik ben sinds vorige week trotse eigenaar van het tweede seizoen van Futurama. Nu kom ik vandaag thuis en wil ik de dvd's bekijken. Ik heb echter alleen maar een dvd-speler op mijn pc. Wanneer ik de dvd's probeer af te spelen in PowerDVD 4.0 of in Mediaplayer krijg ik een melding dat mijn tv-out op enable staat en de dvd niet afgespeeld kan worden door beveiligingen erop.
Nu heb ik al gezocht, maar ik vind nergens een instelling op mijn kaart om de tv-out te disableën (ik heb een Creative Geforce 3 Ti500, de tv-out is niet aangesloten op tv, er zit zelf geen kabel aan) maar niet gevonden.
Ik wil nu wel rustig naar mijn dvd's kunnen kijken op mijn pc...Heeft iemand een idee wat ik moet doen om hiertoe in staat te zijn.
Nu heb ik al gezocht, maar ik vind nergens een instelling op mijn kaart om de tv-out te disableën (ik heb een Creative Geforce 3 Ti500, de tv-out is niet aangesloten op tv, er zit zelf geen kabel aan) maar niet gevonden.
Ik wil nu wel rustig naar mijn dvd's kunnen kijken op mijn pc...Heeft iemand een idee wat ik moet doen om hiertoe in staat te zijn.