Ik probeer de hele dag al mijn password van tweakers.net te laten mailen door de password mailer. Ik zie wel steeds de melding dat het password is verstuurd, maar ik zie vervolgens nix in mijn mailbox........ Username: noshit
Verwijderd
Check je wel de goeie mailbox?
Edit: en gebruik je wel de passmailer van de frontpage ipv die van het forum?
Edit: en gebruik je wel de passmailer van de frontpage ipv die van het forum?
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2003 21:26 ]
Op Tweakers.net EN Gathering of Tweakers werkt bij mij momenteel de passmailer wel. In dezelfde minuut dat ik het heb opgevraagt krijg ik m'n mail.
Waarschijnlijk is er dus wat mis met je mailbox. Welke mailservice gebruik je?
Waarschijnlijk is er dus wat mis met je mailbox. Welke mailservice gebruik je?
[ Voor 3% gewijzigd door kamerplant op 19-04-2003 21:27 ]
🌞🍃
firstchoice-nl.com is mijn oude domein. Gebruik ik niet meer. Als ik op mijn oude emailadres het password wil opvragen krijg ik de melding dat de username / email combo niet bestaat. Als ik mijn nieuwe adres gebruik krijg ik de melding dat het password wordt verstuurd. En die komt dan vervolgens niet binnen.....

misschien is het in dat geval handig om naar gathering@tweakers.net een mailtje te sturennoshit schreef op 19 April 2003 @ 21:48:
firstchoice-nl.com is mijn oude domein. Gebruik ik niet meer. Als ik op mijn oude emailadres het password wil opvragen krijg ik de melding dat de username / email combo niet bestaat. Als ik mijn nieuwe adres gebruik krijg ik de melding dat het password wordt verstuurd. En die komt dan vervolgens niet binnen.....
dat denk ik dus niet want het gaat om het tweaker.net password.....
ehm, je hebt toch een ander email adres en de oude kan je toch niet meer benaderennoshit schreef op 19 April 2003 @ 22:19:
dat denk ik dus niet want het gaat om het tweaker.net password.....
lezen Erkens

dan moet je ten eerste niet hier zijn maar in Tweakers.net Frontpage Feedback
TFF - Veel gestelde vragen
Mijn wachtwoord werkt niet!?!
Het eerste wat je moet controleren is of je wel geregistreerd bent op Tweakers.net, je kunt namelijk (nog) niet je GoT-login en -wachtwoord gebruiken! Als je je wachtwoord vergeten bent kun je de passmailer gebruiken. Kom je er echt zelf niet uit dan kun je hier nog altijd een topic openen. Vergeet niet te vermelden wat al je zelf al hebt geprobeerd en voeg ook alle gegevens die ter zake doen toe (username en/of e-mailadres).
[ Voor 57% gewijzigd door Erkens op 19-04-2003 22:27 ]
ok, tnx. Ik zal het daar ook nog eens proberen. Schiet mij maar lek.......
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.