<winXPhome> Kom systeem niet meer in !

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• Pat!
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 14:35

Pat!

Dell is een lief meisje

Topicstarter
In een andere topic op deze site verhaal ik dat ik de volgende foutmelding steeds kreeg:

"Windows kan het gebruikersprofiel niet laden, maar heeft de aanmelding voortgezet met het standaardprofiel van dit systeem".

en even daaronder:

"Detail: Het systeem heeft geprobeerd een bestand in het register te laden of terug te zetten, maar het opgegeven bestand heeft geen registerbestandsindeling."

Er werd gesteld dat het misschien zinvol was een nieuw profiel aan te maken en de oude te wissen. Zo gezegt, zo gedaan maar dat mocht niet baten. Het systeem bleef de oude melding geven en liet het zojuist aangemaakte profiel niet eens zien.

Vervolgens heb ik een nieuw profiel aangemaakt en de oude restricties gegeven (ik weet ff niet meer hoe dat in XP heet, maar dus geen beheerdersrechte). Die nieuwe had dat wel. Vanaf dat moment start de computer dus niet meer volledig op.

Hij strandt bij de bovenstaande foutmelding en wanneer ik op "OK" druk is het niet ok... Met geen mogelijkheid kan ik dit omzeilen; niet met de één van de veilige modussen; niet met ctrl-alt-delete; en zelf niet met de installatie-cd waarmee ik een (R)eparatie wilde uitvoeren. (ik kom hier echter wel mee in de c:/windows; maar kan niet naar bijv. c:/ shiften...

Zit nu op mijn werk, dus kan jullie niet updaten over de werkzaamheid van jullie suggesties; wel zal ik alles morgenochtend gaan uitprinten en thuis gaan uitmaken wie van jullie het genie is...

Ben nu wel bereikbaar voor evt. verduidelijking...

(8> Pat! (8>

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Laten we het centraal houden en in 1 topic doorgaan ipv 2:
<winXPhome>Gebruikersprofiel niet laden !? :)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Dit topic is gesloten.