Hallo, ik heb een pc met een Abit KX7-333 (Via VT8233a chipset). In dit systeem zit op de primairy master een IBM DeskStar HD 80GB (IC35L080AVVA07-0). Deze zou met 7200RPM toch wel een redelijke snelheid moeten bieden, echter haalt hij nu zo'n 1,7MB/s (100mb per minuut) en gaat nog langzamer als je met je muis beweegt. Op het systeem staat windows xp, maar in linux heb je dezelfde snelheid, hier zal het dus niet aan liggen lijkt me... Ik heb in windows XP al de moederbord driver geinstalleerd, maar ook dit helpte niet.
Ik ben nog niet aan een biosupdate toegekomen, maar dit ga ik zo doen (als jullie denken dat het nodig is:). Ook wil ik straks nog even de snelheid van een andere hd gaan testen.
Iemand nog anderesuggesties?
Ik ben nog niet aan een biosupdate toegekomen, maar dit ga ik zo doen (als jullie denken dat het nodig is:). Ook wil ik straks nog even de snelheid van een andere hd gaan testen.
Iemand nog anderesuggesties?
edit:
ff vergeten: In een andere pc is de hdd ook sloom, zal dus niet aan de pc liggen?
ff vergeten: In een andere pc is de hdd ook sloom, zal dus niet aan de pc liggen?
[ Voor 8% gewijzigd door XiQ op 19-04-2003 19:37 ]
De bovenstaande informatie is niet geloofwaardig te noemen. Er mogen dan ook geen rechten aan ontleend worden.