Toon posts:

[XP] Bepaalde extensie gekoppeld aan programma verwijderen *

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Het probleem is dat ooit een programma ongevraagd een extensie had gekoppeld aan zichzelf. Nu kan ik kan de extensie wel aan een ander programma koppelen, maar ik wil het aan niks gekoppeld hebben.
Dit omdat het een zip bestand is met een andere extensie, en mijn windows commander het gewoon openend als dir als het niet geopend wordt met een bepaald programma.

En gewoon hernoemen naar .zip kan natuurlijk ook, maar dat is zo langzaam, vooral vervelend omdat ik het vaak moet editen, maar wel hetzelfde moet blijven heten.

bvd :)

Verwijderd

n00b! => Explorer -> Extra -> Mapopties -> Bestandstypen -> bestandstype verwijderen.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 19 April 2003 @ 19:18:
n00b! => Explorer -> Extra -> Mapopties -> Bestandstypen -> bestandstype verwijderen.
Kunnen we dit soort flames voortaan achterwege laten alstublieft.
De oplossing is verder wel correct, maar mag best op een normale manier gebracht worden ;).

Peit!: Ik weet niet wat je al geprobeerd hebt zelf, mocht je tijdens het proberen hiervan tegen problemen zijn aangelopen, zou je dit soort dingen voortaan in je openingspost kunnen zetten, zie ook FAQ Forumgedrag - Topicstart. En mocht je de [faq]FAQ[/] nog niet hebben bekeken verder, lijkt me dat ook een slim idee ;).

Welkom op GoT :).

[ Voor 36% gewijzigd door Compubiter op 19-04-2003 19:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
best dom van me ja, maar gelukt iig :)
bedankt

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

OK, beetje F1 (help)-vraagje dus, voortaan eerst zelf een beetje proberen ;).

Dit topic is gesloten.