Toon posts:

[Win2k]Macrorecorder zoals in win 3.11

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
In die goede oude tijd van windows 3.11 was er een standaard progsel geinstalleerd, namelijk de macrorecorder, hiermee kon je heel simpel een aantal acties automatisch uitvoeren, zonder enige programmeerkennis, is er een programma zoals dit voor win2k?

In Word is wel zo'n fucntie ingebakken (werkt met VBA), maar die kan geen externe programma's aanroepen, en daarin veel handelingen uitvoeren, dus, weet iemand een programma die zoiets kan, iets programmeren met bijvoorbeeld VB oid. is geen optie, het moet echt 'klik-en-klaar' zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2003 19:00 . Reden: Uiteraard heb ik Geglooged ed., maar zonder resultaat :( ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

[google=macro recorder]

En daar staat niets tussen?????

Vind je het erg als ik je niet geloofwaardig vind overkomen?

Het minste wat je dan had kunnen doen is aangven welkel je wel of niet geprobeerd hebt, nu heb ik sterk de indruk dat je nog niet eens gezocht hebt....

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Backslash32, je hebt volkomen gelijk, ik voel me nu zo ontzettend dom, ik heb gezocht op 'macrorecorder', zonder spatie, het verschil in resultaten is dan echt aanzienlijk |:(
Wat mij betreft is dit topic over en sluiten....

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

ok :+ ik neem m'n verwijt terug :+

volgende keer ook even aangeven op welke termen je zoekt, scheelt onduidelijkheden :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 19 april 2003 @ 19:08:
Wat mij betreft is dit topic over en sluiten....
OK, het is je vergeven. Maar zoals BackSlash32 al aangaf, zou je dit soort dingen voortaan in je topicstart kunnen aangeven, wat je al gevonden en geprobeerd hebt, alvast bedankt :*.

Dit topic is gesloten.