• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-02 00:29
Zojuist hield ik mijn telefoon uit mijn jaszak, en toen stond mijn gprs verbinding al 5 en een half uur aan zonder dat ik dat door had. Heb ik nu een probleem?
Ik had ook wel eens gehoord dat je moet betalen voor het verzonden data, of ontvangen data oid. Maar waarom staat er dan in de opties van mijn telefoon de duur van de laatste verbinding, en het ontvangen data ed?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Badeend schreef op 19 april 2003 @ 18:44:
Zojuist hield ik mijn telefoon uit mijn jaszak, en toen stond mijn gprs verbinding al 5 en een half uur aan zonder dat ik dat door had. Heb ik nu een probleem?
Ik had ook wel eens gehoord dat je moet betalen voor het verzonden data, of ontvangen data oid.
Dat is uitgebreid te vinden in de papieren die je van je telecomprovider hebt gekregen, toen je je abonnement kreeg. En ja, wat je gehoord hebt klopt wel ja. ;)
Maar waarom staat er dan in de opties van mijn telefoon de duur van de laatste verbinding, en het ontvangen data ed?
Tsja, waarom niet? Vrijwel elk OS houdt bijvoorbeeld bij hoe lang een LAN-verbinding al up is. Dat boeit ook weinig mensen, maar 't zit er wel in als feature :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.