ik probeer windows xp prof us english te installeren.
specs van de pc is best standaard: asus p4b, celeron 1,7, tnt2, etc...
tijdens de installatie krijg ik een error:
windows kan het bestand nls302en.le_ (wordt hernoemd naar .lex) niet installeren.
alleen staat dit bestand gewoon op mijn cd, in de i386 dir. ik heb hem ook gekopieerd naar de harde schijf, maar zelfde probleem. ik kan dus bladeren, en dat bestand aanwijzen, maar hij accepteert het niet.
doorgaan met de installatie zonder dat bestand kan wel, maar dan krijg je een hele 'buggy' windows, met name de internet explorer en de help functie.
zoeken met google, ms support en got search leverde niets op. er zijn wel een paar posts over in wat nieuwsgroepen,
maar daar staan ook niet echt zinnige antwoorden in.
wie-o-wie kent dit probleem?
specs van de pc is best standaard: asus p4b, celeron 1,7, tnt2, etc...
tijdens de installatie krijg ik een error:
windows kan het bestand nls302en.le_ (wordt hernoemd naar .lex) niet installeren.
alleen staat dit bestand gewoon op mijn cd, in de i386 dir. ik heb hem ook gekopieerd naar de harde schijf, maar zelfde probleem. ik kan dus bladeren, en dat bestand aanwijzen, maar hij accepteert het niet.
doorgaan met de installatie zonder dat bestand kan wel, maar dan krijg je een hele 'buggy' windows, met name de internet explorer en de help functie.
zoeken met google, ms support en got search leverde niets op. er zijn wel een paar posts over in wat nieuwsgroepen,
edit:
dit is dus exact mijn probleem, maar er heeft niemand antwoord op gegeven
http://groups.google.nl/g...2ecf%40tkmsftngxa02#link1
dit is dus exact mijn probleem, maar er heeft niemand antwoord op gegeven
http://groups.google.nl/g...2ecf%40tkmsftngxa02#link1
edit:
nog eens edit: ik heb hem net even een mailtje gestuurd. als hij de oplossing inmiddels weet zal ik het hier ook wel ff posten
nog eens edit: ik heb hem net even een mailtje gestuurd. als hij de oplossing inmiddels weet zal ik het hier ook wel ff posten
maar daar staan ook niet echt zinnige antwoorden in.
wie-o-wie kent dit probleem?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2003 19:56 ]