Toon posts:

[TV Tuner] Ik weet niet welke kaart ik heb?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van een vriend van mij een TV tuner kaart gekregen, ook met FM ontvangst. Ik wil graag achterhalen welke kaart dit is, maar er staat nergens een serienummer op de kaart. Het enige wat ik kan vinden is een LG logo en op een chipje staat "Conexant". Iemand enig idee hoe ik dit kan achterhalen?

• mcb1
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 17:29
Leuk, heb ik vorige week ook een topic over geopend!

Als je, je computer opstart dan zie je in het opstartscherm de "device id". met deze nummers kun je achterhalen waar de kaart vandaan komt (of niet in mijn geval)

Post in ieder geval ALLES wat er op de kaart staat!

(Topic dat ik vorige week geopend heb Capture kaart identificatie nodig! misschien heb je er iets aan!)

mcb1

Verwijderd

Topicstarter
OK thanx, maarja ik kom zo dus uit op hetzelfde: BT484 video kaart :( van Conexant...
Echt zeer vervelend. Is er geen standaard videocap. driver?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

BT848 waarschijnlijk :)

Als er ook een radio op zit kan het wel eens heel goed een Pinnacle PCTV Pro zijn

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
dreeke schreef op 19 april 2003 @ 18:24:
BT848 waarschijnlijk :)

Als er ook een radio op zit kan het wel eens heel goed een Pinnacle PCTV Pro zijn
Ja BT848, klein verschil... ;)
Deze kaart vraagt trouwens naar avdv.drv als ik het wil installeren.

edit:
Ik heb ff de screenshot van de PCTV Pro bekeken, maar zo ziet hij er niet uit :(

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2003 18:29 ]

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 19:58
lees de faq even,daar staat in hoe je het type van apparatuur kan achterhalen. Ook staat er een heel stuk over capturen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.