Toon posts:

Abit KT7A + KT7RAID

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had deze 2 mobo's hier nog ergens te liggen, dus ik dacht laat ik eens testen of ze het nog goed doen :)
Ik heb weinig testmateriaal dus ik heb het als volgt getest:
- kast + voeding + mobo
- eerst de KT7A, dit was mijn vorige mobo maar doordat ik uitschoot met een schroevendraaier tijdens het eropzetten van een processor zit er een kras op het mobo.
De cooler op het mobo begon gewoon draaien en er gebeurd verder niks.

- toen de KT7RAID, deze had ik toendertijd 2dehands gekocht, en deze heeft het naar mijn weten nooit goed gedaan (helemaal niet dus)
- hier gebruikte ik wederom kast + voeding + mobo, maar nadat ik de atx kabel op het het mobo plugde begon de fan van het mobo even te draaien en toen een knal, bleek mn voeding verrot te zijn gegaan 8)7

Het ging om een oude 240watt voeding.
Maar wat ik wou weten, de manier waarop ik het getest heb, is dat goed ? dus de fan draait dus het mobo werkt nog.
Of zou ik perce met een proc, geheugen etc. moeten testen voordat ik zeker weet dat het hele mobo goed werkt ?

• E-RIC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:00
Hoe kan de fan nou gaan draaien als je de ATX kabel in het mobo plugt :?
Had je de voeding nog aan het stopcontact hangen ofzo? Das namelijk niet zo slim

Verwijderd

Topicstarter
E-RIC schreef op 19 April 2003 @ 18:00:
Hoe kan de fan nou gaan draaien als je de ATX kabel in het mobo plugt :?
Had je de voeding nog aan het stopcontact hangen ofzo? Das namelijk niet zo slim
nee, ik heb de voeding eerst uit het stopcontact gehaald, toen ik het andere mobo aansloot, maar waarschijnlijk zat er nog een beetje stroom in de voeding ofzo :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2003 18:04 ]

Verwijderd

Deze test zegt niet veel denk ik. Pas als je een CPU+geheugen+videokaart+monitor er op hebt weet je meer.
(En een toetsenbord is misschien handig)

Wachten op beeld dan .... ;)