Shop Survey / Euro Computers
Gepost door ismail1 - zaterdag 14 september 2002 - 13:25
Algemene indruk: 9 Service: 10 Technische kennis: 10 Afhandeling bestellingen: 10
Ik heb bij deze jongens enkele weken geleden een systeem gekocht zeeeer goedkoop ik had eerlijk gezegd niet veel van verwacht maar het is een gigantische systeem...ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de geleverde systeem.....ik daarna een vastloper gehad in mijn windows door een virus die ik binnenkreeg maar ik kreeg het niet weg..dus ik met mijn pc naar euro computers en ja hoor binnen 5 minuten virus weg en natobene ik ben direct geholpen ...jongens van euro computers echt KLASSE !!!!! van julllie ik zal dan ook iedereen aanraden om bij jullie te kopen..ik raad u ook ten zeerste KOOP BIJ EURO COMPUTERS...je weet niet wat je mist........zij hebben overigens ook een geweldige site www.euro-computers.nl
Profiel van ismail1 luidt:
Naam euro computers euro computers
Email
Geslacht Man
Geboortedatum 25 maart 1947
Woonplaats rotterdam
Beroep computers verkoper
Studierichting HBO
Registratiedatum zondag 11 augustus 2002
Laatste reactie n.v.t.
Aantal reacties 0
Gemiddelde 0,00 reacties per dag
Totaalscore 0
Karma 0
Tweakotine 0
Status Trainee
Abonnement My.Tweakers.net Free
Pageviews 17
Gepost door ismail1 - zaterdag 14 september 2002 - 13:25
Algemene indruk: 9 Service: 10 Technische kennis: 10 Afhandeling bestellingen: 10
Ik heb bij deze jongens enkele weken geleden een systeem gekocht zeeeer goedkoop ik had eerlijk gezegd niet veel van verwacht maar het is een gigantische systeem...ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de geleverde systeem.....ik daarna een vastloper gehad in mijn windows door een virus die ik binnenkreeg maar ik kreeg het niet weg..dus ik met mijn pc naar euro computers en ja hoor binnen 5 minuten virus weg en natobene ik ben direct geholpen ...jongens van euro computers echt KLASSE !!!!! van julllie ik zal dan ook iedereen aanraden om bij jullie te kopen..ik raad u ook ten zeerste KOOP BIJ EURO COMPUTERS...je weet niet wat je mist........zij hebben overigens ook een geweldige site www.euro-computers.nl
Profiel van ismail1 luidt:
Naam euro computers euro computers
Geslacht Man
Geboortedatum 25 maart 1947
Woonplaats rotterdam
Beroep computers verkoper
Studierichting HBO
Registratiedatum zondag 11 augustus 2002
Laatste reactie n.v.t.
Aantal reacties 0
Gemiddelde 0,00 reacties per dag
Totaalscore 0
Karma 0
Tweakotine 0
Status Trainee
Abonnement My.Tweakers.net Free
Pageviews 17
APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.