MSI k7t266 pro ru problemen...

Pagina: 1
Acties:

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 14:43

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Topicstarter
Ik heb al een jaar of 1,5 een AMD xp 1800.. nu heb ik een nieuwe XP 1800 cpu en die herkent mijn bios niet :( .. dit is ook een AMD xp1800 en geen t'bred.. hioe kan dit? want ik wil graag die nieuwe xp 1800 erin om een beter OC te halen.. ik heb de laatste bios .. en kan geen info over dit probleem vinden :(

Wie weet hoe / waardoor dit komt?

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Een heel rare oplossing misschien, maar ik heb in het verleden ook veel problemen met dat mobo gehad, en meestal na het plaatsen van nieuwe hardware (lees CPU of MEM).
Na een BIOS-reset waren die opstartproblemen vaak opgelost.
Misschien dat dit bij jou ook werkt?!?

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

http://download.msi.com.tw/support/bos_exe/a6380va5.exe

Dat is de overclock/power user bios voor de K7T266Pro. Las net dat je daar naar opzoek was...

[sub]

[ Voor 27% gewijzigd door kixor op 19-04-2003 15:44 ]

• Looki

Looki

Topicstarter
kixor schreef op 19 april 2003 @ 15:44:
http://download.msi.com.tw/support/bos_exe/a6380va5.exe

Dat is de overclock/power user bios voor de K7T266Pro. Las net dat je daar naar opzoek was...

[sub]
Alleen dit is pro ru ik zoek pro2 ru :) .. dit is de vorige versie van dit mobo :( .. maar iig bedankt!

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• Looki

Looki

Topicstarter
HEEEEE SUPER!!!!

Ik heb de SMD condensator verwijderd mod bios erin ... en hij kan nu een Tbred aan :) ik ben echt super blij.. kan ik verder OC'en :) heb nu namelijk een axda1800dut3c jiuhb031qwpmw ! lekkere late 1800 :)

Pagina: 1