Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Het is inderdaad een uitgebouwde mening met daaronder een persoonlijk verwachting, zo hier en daar met wat voor de hand liggende feitjes doorweven. Ceterum censeo +2 is een goeie stand voor deze.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Hmmmz, wmb mag 'ie wel op +3 komen, mogelijk ligt dat aan mijn eigen beperkte kennis in die categorie.
* botoo vind sommige reacties niet alleen informatief en/of inzichtvol, maar ook behulpzaam.
Inhoudelijk vaar ik vooralsnog op jullie oordeel
(lees: been there, spectator style)
* botoo vind sommige reacties niet alleen informatief en/of inzichtvol, maar ook behulpzaam.
Inhoudelijk vaar ik vooralsnog op jullie oordeel
(lees: been there, spectator style)
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Hmm, hij raakt de juiste snaren.
Deze post gaat uit van eerdere ervaringen, gezien ik enige onderlegging heb in driverdesign in windows, kan ik (helaas) beamen dat microsoft niet echt actief verandering in zijn structuren aanbrengt. Een +2 is goed, want ik zie geen goede onderbouwing of een goed opgezette redenering.
Deze post gaat uit van eerdere ervaringen, gezien ik enige onderlegging heb in driverdesign in windows, kan ik (helaas) beamen dat microsoft niet echt actief verandering in zijn structuren aanbrengt. Een +2 is goed, want ik zie geen goede onderbouwing of een goed opgezette redenering.