webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
ik heb hier het zelfde board liggen , alleen versie 2 (zit geen agp op)
ik krijg ook geen beeld , dit komt doordat er elko's zijn door gefikt .
wat ik wil zeggen : weet je zeker dat het aan de voodoo3 ligt en niet aan een ander onderdeel ? (Geheugen , cpu ,voeding enz.)
ik krijg ook geen beeld , dit komt doordat er elko's zijn door gefikt .
wat ik wil zeggen : weet je zeker dat het aan de voodoo3 ligt en niet aan een ander onderdeel ? (Geheugen , cpu ,voeding enz.)
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
heb je al een andere PCI videokaart liggen? Dan schakelt ie misschien vanzelf uit als je die erin zet, en anders zit er misschien een jumper voor op je moederbord.
Maar ik begrijp dus dat die Vodoo3 kapot is en je sowieso geen beeld meer hebt?
Maar ik begrijp dus dat die Vodoo3 kapot is en je sowieso geen beeld meer hebt?
hoe weet je zo zeker dat de voodoo stuk is ?
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
ik heb echt vanaf scratch weer opgebouwd. Geen geheugen geen nada geen noppes. En hij doet niets. Geen beeld of wat dan ook. Dus ik denk: of mobo stuk, of voodoo 3. Waar baseer ik dat op? Eh... tweakers intuitie haha. nee ik las op andere topics dat dit vaker voorkwam en ik ben stront eigenwijs. Ik geloof nooit in stukke moboos (waarschijnlijk vind ik dat dus de hard way uit.)
Even voor jouw informatie, de Bora Pro 2 met AGP slot bestaat helemaal niet.Jazzper schreef op 19 April 2003 @ 14:18:
Het mainboard is een MSI 6168 Bora Pro (1 geeeen 2, dus AGP verhalen zijn niet van toepassing) of kloon.
Dit bordje had ik ooit eens gesoept om dion_b zwaar in de zeik te nemen (wat overigens gelukt is
Overigens disabled de onboard automatisch als het goed is.
Pagina: 1