sitecom router 4S loopt vaak vast

Pagina: 1
Acties:

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:12
Sinds gister loopt m'n sitecom 4S router heel vaak vast. Ik heb geen idee waardoor dit komt. Hij doet het al bijna een jaar perfect.
Als hij dan vast staat, kan ik niet meer op internet en in de web based configuratie komen. Het netwerk tussen de computers blijft het nog wel doen. :?
Heb al de firmware geupdate, maar dat maakte niks uit. Hij loop steeds na ongeveer een uur vast... ;(
Iemand een idee wat dit kan zijn?

Verwijderd

Spannings probleempje?

• BULBLA
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-05 17:36
Ga naar www.sitecom.nl

dan zoek je je eigen router op. Download de laatste drivers.
Ga naar je router instellingen en klik op: upgrade firmware
Als je dat hebt gedaan moet hij het weer doen.
Dat heeft bij mij geholpen. Reset anders als dat niet helpt je router.
Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb.

[ Voor 12% gewijzigd door BULBLA op 29-04-2003 14:27 ]

• gabberjoost
Zou kunnen, aangezien de nieuwste firmware er al in zit...
Ga van de week ff terug naar de shop waar 'ie gekocht is. Zit als het goed is nog garantie op. :)
Heb nu een router geleend van een vriend, en die doet het prima. Dus het probleem ligt zeker weten in de router.

• Klippy
  • Laatst online: 23:29

Klippy

Still Game

Maak je logs eens allemaal leeg.

Had dat mij een keer omdat dat ding vol was, raar maar waar :P
(Zelfde overigens op de GSM laatsts omdat m'n gemiste gesprekken lijst voller dan vol was, stond meer in dan officieel kon 8)7 )

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08 19:03
bij een maat van mij liep ie ook vaak vast.
Door portscannen naar jou externe IP liep dat ding vast.
Poort 80 moet je doorlussen naar een intern IP of een fake IP, en werkt ie perfect.

Ik weet niet of het verholpen is in een firmware, zover ik weet niet.

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:37
Ik heb dat ook gehad!
Je moet je router ff helemaal fabrieksresetten!
Ik heb die router ook al bijna teruggebracht, maar was vergeten om een volle fabrieksgeset te doen!
Het helpt iig ECHT!
Wel ff opnieuw configgen maar das zo gedaan
Deze reset is gewoon je reset button ingedrukthouden en dan je spanning erop(tegelijk!)
Suc6 :)

• gabberjoost
Animal schreef op 20 April 2003 @ 22:57:
Ik heb dat ook gehad!
Je moet je router ff helemaal fabrieksresetten!
Ik heb die router ook al bijna teruggebracht, maar was vergeten om een volle fabrieksgeset te doen!
Het helpt iig ECHT!
Wel ff opnieuw configgen maar das zo gedaan
Deze reset is gewoon je reset button ingedrukthouden en dan je spanning erop(tegelijk!)
Suc6 :)
Hey, idd, hij is nu al een paar uur niet meer vastgelopen. :)
Nu maar hopen dat hij het blijft doen...

• Animal
gabberjoost schreef op 21 April 2003 @ 15:06:
[...]

Hey, idd, hij is nu al een paar uur niet meer vastgelopen. :)
Nu maar hopen dat hij het blijft doen...
hij blijft het wel doen :) vast
Je kwam zeker ook niet in het virtual servers menu ;)?

• gabberjoost
Animal schreef op 21 April 2003 @ 20:08:
[...]

hij blijft het wel doen :) vast
euhm, wel eigenlijk. Als ik er überhaupt in kon komen, kon ik ook in virtual servers komen...

• BartNL
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 11:14
Animal schreef op 21 april 2003 @ 20:08:
[...] hij blijft het wel doen :) vast
Ik kwam inderdaad niet in het virtual server menu en de router liep ook vaak vast. Was al van plan het ding terug te brengen maar bedacht dat ik hier nog eens zou kunnen lezen. En zowaar exact mijn probleem :)

Heb nu gereset en kom ook gewoon in het virtual server menu. Heb ook geen vastloper meer gehad.

_/-\o_ animal _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door BartNL op 21-04-2003 21:29 ]

• Animal
BartNL schreef op 21 April 2003 @ 21:29:
[...]

Ik kwam inderdaad niet in het virtual server menu en de router liep ook vaak vast. Was al van plan het ding terug te brengen maar bedacht dat ik hier nog eens zou kunnen lezen. En zowaar exact mijn probleem :)

Heb nu gereset en kom ook gewoon in het virtual server menu. Heb ook geen vastloper meer gehad.

_/-\o_ animal _/-\o_
Ja NP ;)

MAAR, ik krijg mijn router dus niet meer gereset!
Ik heb een erg raar probleem.
Ik had mn router geupgrade naar de laatste versie nu.
Opeens knipperen nu alle lichtjes (behalve 100 :+ ) en mijn DU meter geeft veel meer kb/s aan dan dat ie werkelijk ontvangt of verzend.

Ik kan hem dus niet meer fabrieksresseten omdat deze firmware er gewoon opblijft :?

Verwijderd

gabberjoost schreef op 20 April 2003 @ 22:46:
[...]

Zou kunnen, aangezien de nieuwste firmware er al in zit...
Ga van de week ff terug naar de shop waar 'ie gekocht is. Zit als het goed is nog garantie op. :)
Heb nu een router geleend van een vriend, en die doet het prima. Dus het probleem ligt zeker weten in de router.
Ja, je mag idd terug naar de winkel hiermee. Kennis van mij had dit ook en het lag aan de router zelf. Zonder problemen (wel kassabon meenemen) kreeg hij een nieuwe!

• Animal
Verwijderd schreef op 22 april 2003 @ 08:50:
[...]

Ja, je mag idd terug naar de winkel hiermee. Kennis van mij had dit ook en het lag aan de router zelf. Zonder problemen (wel kassabon meenemen) kreeg hij een nieuwe!
is niet nodig want het is al opgelost :)

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
bij mij liep ie ook telkens vast, steeds nieuwe firmware erop, kon ook niet meer virtual servers komen. Na een fabrieksreset alles weer goed..

(resetknopje inhouden, power off, power on, daarna pas na 30 sec het resetknopje loslaten.)

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Verwijderd

Ik heb zo'n zelfde modem. Ik heb upgegrade naar die 2e versie omdat dat auto-connect problem verhielp. Dat ding werkt idd perfect alleen die van mij wilook niet meer resetten. Ik heb hetzelfde gezeik alleen loopt niet vast tenzij ik naar virtual servers ga. Nu doe ik dit via de gefunden gateway in winxp. Daar kan je poorten ook wijzigen door UPnP

Ik heb geen id. Maar sitecom. Loopt best allen met een wazige manier niet in boekje kom je eruit. Beetje aankloot merk omdat dat ding elke keer weer wat anders heeft :)
Pagina: 1